Gå til innhold

Kan man gå fra 80 g til 75 b??Brystreduksjon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er ganske kraftig,er 30 kilo overvektig..Håper virkelig det går andt. 75 b hørtes som en bra str for meg. Blir rart å gå fra en så stor byste til liten byste,Men gud som j gleder meg.Sliter virkelig med ryggen,brystene drar meg framover når j går ,sa min fysioteraput..Ska jammen meg bli godt å jogge¨,å ha et normalt liv uten 2 store fettklumper som henger å slenger..Ska også søke om å få dekka bukplastikk-Det trenges får å si dert slik.,har kjempe stor mage,ærs ærsj.. Noen som veit om man kan få dekka fettsuging av underarmenene mens man først er under kniven?Har store "hengefett"der hvis dere forstår.. Vet at man får 50 % rabatt hvis mann tar flere operasjoner,samtidig.Staten som ska dekke dette,men kan jeg få 50 % på fettsuging av underarmen" Så lenge jeg tar flere operasjoner,selvom staten betaler for de 2 første,så kan j få 50 % på underarmen?? Eller hvordan fungerer egentlig dette??

Du må jo slanke deg først da, også ta mageplastikken.

Mageplastikk er ingen slankekur og med 30 kilo for mye vil de antagelig nekte å operere deg. Kom ned i riktig vekt først også fjerner du overflødig hud.

Kjedelig å operere nå, slanke seg 30 kilo, og plutselig ha alt for mye hud igjen...

De anbefaler ikke altfor mange operasjoner på en gang, det øker risikoene.

Hvorfor 75b? Jeg har selv 75D, har aldeles ikke store pupper i det hele tatt, akkurat passe. 75b er jo bittesmå pupper, alt for dramatisk forandring. Ville satset på minimum en c-cup var jeg deg. Må huske på at når omkretsen rundt minker, så øker man cupen, cupen går også på bredden på selve brystene, man skal fylle skålen, men ikke overfylle den så puppene tyter ut.

Annonse

Fordi jeg er lei av store pupper-Dem er kun i veien nemlig.. Vil gjerne kunne jogge,gå tur osv. Ønsker maks 75 B-75 c..Men ikke noe større enn 75 c.. Så nå er det slanking framover.30 kiol ska vekk.Men klarer jeg 25 blir jeg super fornøyd ...

hi

Jeg har 74 DD og kan fint løpe, hoppe, leke og whatnot. Ikke er de i veien heller. hehe. Ville vel også kanskje tatt en C om jeg var deg. B hadde jeg når jeg var 15 år og hadde knotter til bryst. :P La meg også påpeke at jeg har fine DD'er nå, som peker rett utover. Ikke henger, så de som har b-cup ikke får det for seg at jeg er sjalu. :P

Hørt om tyngdekraften 17:27? At brystene dine er flotte nå betyr ikke at de er like flotte om 10-20 år... Man skal faktisk leve med dem resten av livet, ikke bare mens man er ung. Sjelden en DD cup er pent på en slank person. Greit å ikke bli husket som hun med de store fordelene, men det er min erfaring. Store bryst er pent på kraftige/store damer. Men det er MIN mening da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...