BabyLizz Skrevet 15. august 2011 #1 Skrevet 15. august 2011 Min siste mens (første etter p-pilleslutt, hvor jeg gikk på pillene i to måneder pga. anoreksi) var 28 juli. Noe som betyr at jeg skulle hatt EL fra 8 - 13 denne måned. Jeg har aldri hatt slim eller lignende tidligere, men denne gangen har jeg hatt bittelitt. Nå (den 15, etter at jeg skal ha vært ferdig med EL) når jeg skulle på do, var det MYE slim som hang igjen mens jeg gjorde mitt - og gikk ikke en gang av mens jeg tisset (men når jeg tørket meg). Dette har jeg aldri opplevd før, og syns det var skikkelig skummelt. Er dette virkelig EL? Jeg har hatt mensen i mange år, så jeg skulle vel ha merket noe slikt før? Kan det være et tegn på graviditet?
shiepo og magetrollet<3 Skrevet 15. august 2011 #2 Skrevet 15. august 2011 Hei hei:) for meg høres det ut som vanelig eggløsning egentlig, som kanskje er litt forsinket...? Jeg hadde selv mye eggløsnings slim de siste dagene etter eggløsning, og høres veldig likt ut det du beskriver. og jeg er ikke helt sikker; men er det ikke sånn at p-pillen stopper eggløsningen og gjør eggløsningsslimet mindre gjennomtrengelig? da har du kanskje ikke hatt noe særlig slim imens du har gått på p-pillen. Det kan nok også variere litt hvor mye slim man har fra mnd til mnd... Du kan jo følge med om mensen kommer eller ikke og eventuelt ta en test,men jeg tror nok ikke at dette slimet er tegn på graviditet hvis du fikk det da du ventet(eller rett etter) eggløsning:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå