Gå til innhold

inne her igjen :)

blomsterpiken<3 spire i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

tusler rolig inn på bli gravid forumet igjen jeg. prøvinga er i full gang igjen <3 dette blir spennende altså !!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg:)

Så koselig å se deg igjen. Har virkelig tenkt på deg.

Ønsker deg masse lykke til med prøvinga. Jeg er nå 32 uker på vei med ei jente denne gangen:)

Stoooor klem:)

Skrevet

katta!!!! så koselig å høre! ja har tenkt litt på deg også :) så du satsa på to tette du da ;) hehe er så spent på om vi klarer dette engang til.. sist baby var jo pergobaby og nå er vi i gang igjen. eggløsning i disse dager!!!

hvordan går det med deg? med svangerskapet osv? fortell fortell

Skrevet

Du skal se det vil gå lettere denne gangen så lenge det ikke er så lenge siden sist:)

Ja vi ønsket 2 tette og bli ferdig med det hehe. Ble gravid igjen da Alexander var 6 mnd. De første ukene var tøffe med oppkast og tretthet når en skulle ta seg av en baby, men bekkenløsninga uteble:)

Så fikk jeg noen gode uker etter uke 14 før det ble tungt fra uke 29. Da kom bekkenløsninga, men heldigvis ikke så ille som sist. Har også blitt kvalm igjen og det er tungt å bevege seg. Ellers må jeg si at det ikke kan sammenlignes med forige graviditet. Denne er mye enklere selv om plagene har kommet for fullt nå:(

Men nå nærmer det seg jo slutten så det er bare å bite tennene sammen mens jeg løper etter lillegutt som stikker av alle veier hehe.

Klemmer fra meg.

Skrevet

Koselig å se dere begge igjen,. Mitt nick var "Lotta87" , hvis jeg ikke husker feil. Var ikke så altfor mye her inne, så ikke sikkert dere husker meg, men husker jeg har lest om dere flere ganger, da vi prøvde på lille gutt.. Det tok jo et år før han endelig satt, og nå har vi begynt å prøve på neste mann. Utrolig spennende! Mathias er nå 10 måneder, og dette blir 3 pp. Håper det går litt fortere enn sist ihvertfall, men kjenner jeg er mye tryggere denne gangen. Ikke samme stresse, jeg vet vi skal få det til igjen, selvom det kan ta litt tid.

Masse lykke, håper det går mye fortere for dere denne gangen!! Hvor lang tid tok det før spiren satt??

Og lykke til med fødselen katta:)

Skrevet

Klart jeg husker deg Lotta:)

Så gøy at dere også vil prøve på en til:)

Tusen takk for lykkeønskningen. Min spire satt denne gang på første ordentlige mens etter fødsel (5-6 mnd etter fødsel)

Masse lykke til dere også:)

Skrevet

hei Lotta 87 så koselig at du også er her inne igjen...

blir spennende å følge hverandre litt å se hvor lang tid vi bruker denne gangen ;)

Jeg har jo enda butikken min e da, å synes det e fryktelig vanskelig å bestemme meg for hva som skal skje... men men det som skjer skjer.. så ser vi jo når den lille spira sitter :D

men tenker altfor mye på om det er mye forskjell på 1 og 2. at to er som ti og en er som ingen.....

Skrevet

Hva slags butikk har du?

Nå er det el tider her tror jeg, så er spent på når tanta er forventet denne pp. Hvis det ikke blir noe denne måneden, så håper jeg ikke syklussen blir så lang ihvertfall..

Dagene går ihvertfall mye fortere denne gangen, nå som jeg har minsten:)

Katta, moro at det klaffet så fort, var det forventet? Og hvordan synes du de to siste svangerskapene har vært iforhold til hverandre?:)

Skrevet

driver blomsterbutikk jeg :)

å det er kjempe spennende, men også veldi mye jobb.. så skulle gjerne hatt en fasit på hvor lenge i mellom hver man skal ha, hvordan ungen blir, hvordan det blir med de ansatte er de mye syke? men desverre finnes det ingen manual på livet :/

masse lykke til denne pp i alle fall :D

Skrevet

Ja, det skjønner jeg hadde vært noe, hehe:)

Mange takk:) Ser du kanskje har noe på gang alt, spennende:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...