Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I mitt første svangerskap opplevde jeg at vesla hikket mye.. denne gangen har jeg ikke merket noe til det i det hele tatt, og nå er jeg i uke 35.. Har hørt at hikking er veldig vanlig, og at det er bra at babyen hikker mye... :/ burde jeg bli bekymret? hvordan er deres magetroll?

han er veldig aktiv i magen, og jeg kjenner at han rører mye på seg, men denne hikkingen kjenner jeg ingenting til.. :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er nok like normalt og hikke mye, som å hikke lite, så du må ikke bekymre deg unødvendig :) vesla mi hikket mye i magen og hikker mye utenfor også, og det ser ikke noe godt ut. så ta det som en bra ting du :)

Skrevet

Eg synes min lille i magen hikker kanskje litt vell mye. Hikker neste hver gang eg har spist, og kan holde på i rundt 10 min hver gang. Synes synd i den lille krabaten. Men sånn eg har forstått det så er det vel ganske vanlig?

Skrevet

Som alt annet i svangerskapet er vel dette forskjellig fra person til person? Ikke bekymre deg unødvendig, spør jordmor på neste kontroll?

Hos meg hikkes det også litt vel mye, etter mat og gjerne i 10 min av gangen slik som over her.

Noen hikker mye, noen hikker lite?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...