Aina87 Skrevet 15. august 2011 #1 Skrevet 15. august 2011 I mitt første svangerskap opplevde jeg at vesla hikket mye.. denne gangen har jeg ikke merket noe til det i det hele tatt, og nå er jeg i uke 35.. Har hørt at hikking er veldig vanlig, og at det er bra at babyen hikker mye... :/ burde jeg bli bekymret? hvordan er deres magetroll? han er veldig aktiv i magen, og jeg kjenner at han rører mye på seg, men denne hikkingen kjenner jeg ingenting til.. :/
happybaby&mamma Skrevet 15. august 2011 #2 Skrevet 15. august 2011 det er nok like normalt og hikke mye, som å hikke lite, så du må ikke bekymre deg unødvendig vesla mi hikket mye i magen og hikker mye utenfor også, og det ser ikke noe godt ut. så ta det som en bra ting du
EndeligSkalDetSkje Skrevet 16. august 2011 #3 Skrevet 16. august 2011 Eg synes min lille i magen hikker kanskje litt vell mye. Hikker neste hver gang eg har spist, og kan holde på i rundt 10 min hver gang. Synes synd i den lille krabaten. Men sånn eg har forstått det så er det vel ganske vanlig?
Mamma i lykkerus Skrevet 16. august 2011 #4 Skrevet 16. august 2011 Som alt annet i svangerskapet er vel dette forskjellig fra person til person? Ikke bekymre deg unødvendig, spør jordmor på neste kontroll? Hos meg hikkes det også litt vel mye, etter mat og gjerne i 10 min av gangen slik som over her. Noen hikker mye, noen hikker lite?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå