Gå til innhold

Tidlig ultralyd

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen skal jeg på tidlig ultralyd, har gledet meg veldig til å se om alt er bra og ikke minst hvor langt jeg er på vei... Men nå i det siste har jeg vært så kvalm og formen er ikke bra, så nå er jeg på en måte likegyldig, det er helt grusomt, for dette barnet er VIRKELIG ønsket!! Men jeg mistet tidligere i sommer, så kan være en forsvarsmekanisme også.

Sist gang kikket jeg litt på babytøy og mammaklær, men nå blir jeg kvalm bare jeg tenker på det!!!

Off, håper jeg klarer å glede meg i morgen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper alt er bra med den lille i magen din i dag! Og du klarer sikkert å glede deg over det når du ser en liten en med hjerte som slår:)

Veldig sikker på at du kommer deg igjennom denne perioden og at formen blir bedre snart:-)

Hvor langt er du på vei?

Skal selv på tidlig ul i dag. Er 10 uker på vei og var på en ul og så hjertet slå når jeg var 8:-) Fantastisk!!! Jeg mistet tvillinger i høst og får oppfølging pga det.

Lykke til!!

Skrevet

Nå har jeg kommet hjem fra UL, det var helt utrolig!! Der var det jammen meg en liten ostepop med et hjerte som var veldig tydelig i følge legen, jeg trodde jeg var 8 uker, men var utifra målingene 7+4, men skal tilbake om 14 dager, for bitteliten var ikke så lett å måle..

Men termindatoen ble 1.april da :) hihi..

Skrevet

Så bra!! Jeg ble også satt tilbake noen dager da jeg var 8 uker på vei, men i går var han/hun akkurat etter menstermin:):)

Koselig å høre at alt var bra i hvert fall!! Lykke til videre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...