Gå til innhold

Dere som har Quinny Zapp Xtra..

Anbefalte innlegg

Så denne vognen for første gang i dag og syntes at den så veldig smart ut. Og at den kan legges ned til full liggestilling er jo helt genialt.

Vi har en liten bil og har vurdert at vi egentlig må bytte den ut til en større bil når vi må inn med en barnevogn og bagasje når vi skal på ferie. Men kanskje vi slipper med en slik vogn. Så det jeg lurer på er: er dette en god vogn? Kan den i det hele tatt brukes om vinteren? Skjønner at det kan bli vanskelig med de små hjulene, men er det noen som har prøvd. Hadde vært en fin ferie vogn... Noen som har denne vognen som eneste vogn?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143481332-dere-som-har-quinny-zapp-xtra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Jeg har den vogna - og er kjempefornøyd. Den tar ingen plass. Vi har brukt den i sommer hjemme og på ferie fra lillegutt var ca 2mndr. Var da vi kjøpte den. Han liker den bedre enn emmaljungaen da han kan se bedre ut selv om han ligger flatt.

Den er ganske lett da så tror ikke den vil fungere så bra på vinterføre.

Hei, har vognen og har brukt den som ferievogn i sommer foreløpig. Gutten var da 4-5 måneder gammel. Jeg hadde nok ikke brukt den som vintervogn, nei. Den er lett og mye mer vaklevoren enn en vanlig vogn (dvs ikke trille), og jeg ser for meg at den ikke funker så bra på snø. Men, jeg har ikke prøvd, det er bare en antakelse. I tillegg sammenligner jeg trillekomforten med Emmaljunga med lufthjul, og da blir det meste av triller dårligere. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...