tyr 78 Skrevet 15. august 2011 #1 Del Skrevet 15. august 2011 Hei. Har fått innkalling nå i august og leser på nettsidene deres/brosjyre at sykepleier samler 3-4 par sammen og informerer. Har dere vært med på dette? hvordan var det å vær sammen med andre par? trenger begge å være med på dette? Står videre at vi kommer inn til lege, får vi da noe tidsperspektiv på når vi kan starte opp? Har et barn fra før på 4 år som ble til på naturligvis uten noe særlig stress. Nå har vi prøvd i 2 år uten å lykkes, dette tærer på veldig for hver mnd som går. Vil så gjerne ha et søsken til datteren vår, Håper på noen tilbakemeldinger, klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143481140-hva-skjer-p%C3%A5-forsamtalen-p%C3%A5-riksen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzieliz Skrevet 16. august 2011 #2 Del Skrevet 16. august 2011 Hei Tyr78 - ser at du og jeg har nokså lik historie. Vi har en gutt som ble til naturlig. Han er nå litt over 3 år. Etter vi hadde prøvd i 1 år tok jeg kontakt med lege - og nå har jeg startet spray. Uttak i september. Jeg som deg hadde også infoborsjyren nøye og forventet samling. Dette har de nå gått bort fra!! Så stor var forbauselsen når vi kom først inn til lege - som bare sa - jaha, dere skal ha icsi. Da er det bare opp i stolen. Innvending UL. Jaha - dette er medisiner. også ut... (sånn føltes det, det var så stort sjokk). Men, så var vi inne å snakket med en flott sykepleier. Fikk god opplæring i medisiner. Så vi fikk vite oppstartsdato når vi var der inne. De tar bare 12 icsi pr uke, og den første måneden var full. Så vi måtte vente 2 sykluser på oppstart. Siden man er alene hele tiden med enten lege/sykepleier bør man være begge. Idag er det 6. dag på spray. Og første dag jeg ikke kjenner store humørsvinninger enda Håper det funker denne ganger - for ja, vi ønsker et søsken til vår sønn! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143481140-hva-skjer-p%C3%A5-forsamtalen-p%C3%A5-riksen/#findComment-143481894 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå