1h11h1 Skrevet 15. august 2011 #1 Skrevet 15. august 2011 Jeg har fått konstantert pco. Har eggløsning av meg selv, men veldig skjeldent. har gått på pergo 3 sykluser men uten hell. får ikke eggløsning med pergo. Hva skjer nå? er eggløsningssprøyter noe for meg? hva blir neste steg? samboer har fin kvalitet. klem fra meg
Pco-jenta Skrevet 15. august 2011 #2 Skrevet 15. august 2011 hei, jeg har også pco og får ikke eggløsning, jeg gikk på 7 runder med pergo, både enkel dose og dobbelt...fikk bare en eggløsning at dette. Etter 6 doser fikk henvisning til riksen. Eggløsningsprøyte hjelper ikke hvis du ikke FÅR eggløsning, denne spøyten skal settes når egget er klart til å bryte seg løs...dermed vil eggløsning kommer en eller to dager etter man satt spøryten. Men da MÅ man eggløsning for å kunne få eggløsningsprøyte. Hvis dere har 3 runder kan dere jo prøve noen til, gikk du på enkel eller dobbelt dose? Hvis ikke så kan du gå til en privat gynekolog og be om hendvisning til riksen, dette kan ta tid.... jeg gikk nå på en runde med pergo, og menopur(for å få bedre egg) denne uka, dermed håper jeg det blir insemenasjon med oss. Vi med pco kan få eggløsning,men det tar veldig lang tid...sist jeg gikk på pergo vokste egget noe slikt som 4 mm på over 1 uke(den kan vokse 1-2 mm om dagen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå