Lille diamant Skrevet 15. august 2011 #1 Skrevet 15. august 2011 Endelig er det min tur til å komme inn her! Det føles helt fantastisk :) Er det noen andre her som har termin i begynnelsen/midten på november?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 15. august 2011 #4 Skrevet 15. august 2011 Så koselig å se deg igjen Diamanten min:) Velkommen inn:) Håper alt står bra til. Klem fra meg.
Lille diamant Skrevet 16. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2011 Så kjekt med svar jeg har termin 9.november, så ikke så langt ifra dere da! Hvordan er formen deres da? Og jobber dere forsatt fullt osv?
Lille diamant Skrevet 16. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 16. august 2011 Hei kjære Katta Takk for velkomsten, jeg er veldig glad for å endelig være her. Har vært lite aktiv her inne, men nå tenkte jeg det var på tide å følge litt mer med Hvordan går det med deg, og den lille? Var det jente du skulle få denne gangen? Klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 16. august 2011 #7 Skrevet 16. august 2011 Ja denne gangen blir det jente igjen:) Den første var gutt, så jente, så gutt og nå jente hehe. gøy med 2 av hvert kjønn. Aldersforskjellen til de 2 eldste barna er jo ganske stor da, men det synes de bare er stas. Hva venter du nå?. Klem:)
Skrømti Skrevet 17. august 2011 #8 Skrevet 17. august 2011 Lille diamant, jeg har også termin 9. nov, og er dermed nyinflytter hit på dette trimesteret. Jeg har heller ikke vært særlig aktiv med å skrive innlegg denne gangen, men er innom og leser hver dag. Kanskje jeg blir en smule mer aktiv nå. Kjenner det er spennende å skulle ta til på siste tredel av denne reisen!
mamma til 5 , fødeklar :) Skrevet 17. august 2011 #9 Skrevet 17. august 2011 Har termin 081111, Har 5 barn fra før og ei blir 5 år 30 oktober og ei blir 16 år 9 november. Så blir en hektisk bursdagstid
Mamma 04 06 + novemberbaby Skrevet 17. august 2011 #10 Skrevet 17. august 2011 Jeg har termin 7 november. Har en jente og en gutt fra før, og venter gutt:)
Lille diamant Skrevet 19. august 2011 Forfatter #11 Skrevet 19. august 2011 Hehe, så gøy da katta er sikkert bare kjekt at det er stor aldersforskjell mellom de to eldste og yngste, for da kan jo de hjelpe litt til med småsøskene. Vi venter vår første, som blir en jente har fått det bekreftet både på ordinær ul, og på 3D sist uke. Så da stoler vi på det..hehe. Vi gleder oss veldig til å bli foreldre, så reiste å kjøpte inn det meste etter ul sist uke. Både skummelt og fint på en gang må jeg si..men nå står det nå lagret inne på boden frem til vi føler for å skru det sammen Det er oktober du har termin sant? Er spennende tider dette altså, håper både at det går fort frem til termin og ikke...er jo fantastisk å ha den lille som sparker inni magen og ;o)
Lille diamant Skrevet 19. august 2011 Forfatter #12 Skrevet 19. august 2011 Hei Skrømti Ditt nick kjenner jeg igjen! Så gøy at vi har termin samme dag da hehe Var vi samtidig inne på bli gravid? Jeg føler det er litt uvirkelig at jeg faktisk har kommet til det siste trimesteret...så må liksom minne meg selv på det hver gang jeg går inn på disse sidene. Vet dere hvilket kjønn det blir også? Vi venter en jente
Lille diamant Skrevet 19. august 2011 Forfatter #13 Skrevet 19. august 2011 Da er vi jo flere med termin rundt samme tiden så kanskje vi snakkes mer i tiden som kommer. Jeg er førstegangs, så merker jeg har mer og mer som jeg lurer på nå som fødselen faktisk nærmer seg. Er det f.eks vanlig å lekke råmelk allerede i uke 29? For dette har ikke jeg merket noe til, selv om det står i flere bøker at det ofte skjer på denne tiden...hmm hehe Man blir litt smårar når man er gravid føler jeg..men er jo ikke noe rart med all den informasjonen vi må lese oss gjennom! Mannen kan tross alt nøye seg med den lette delen av infobøkene, og slipper alle de mindre kjekke detaljene..
Skrømti Skrevet 20. august 2011 #14 Skrevet 20. august 2011 Vi var sikket på Bli gravid samtidig, ja. Jeg hang ut der i ca 10 mnd før det klaffa... Rar å være i dette trimesteret, ja. Her inne dreier det seg jo om fødsler, jo! DET er vel ikke noe vi skal i gjennom vel.. : ) Vi venter mest sannsylig en jente, det var i følge jordmor 80 prosent sikkert. Jeg har skikkelig jentefølelse selv, men tar det hele med en klpe salt, så får vi se når den dag kommer hva det er ..! Har du barn fra før? Vi har en gutt og en jente. Like spennende dette selv om det er 3. gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå