Gå til innhold

Erfaringer med Emmaljunga City Cross?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi kjøpte denne vognen til vår lille jente når hun var 6mnd, da vi måtte bytte til sportsdel og vi ønsket en lunere vogn.

Denne har vært helt super, og oppfyller alle våre krav iallefall.

God og lun kalesje, gullet vårt ligger godt, det er helt flat liggestilling, vognen er relativt lett i forhold til andre firhjulinger som f eks simo, liker å ha 4 like store hjul da vi bruker den mye i skog og mark, sportsdelen går begge veier, tar ikke sååå stort plass i bilen osv..

Kan absolutt anbefale denne :)

Enig med hun over!

Kjøpte også min da jenta var 6mnd, vogna er utrolig lun og god!

Den er lett å trille for å være en 4- hjuling. God på alt undrelag, Vogna er akkurat passe my,. Simo har etter min mening litt for mye fjæring, og andre vogner (f.eks buggaboo) er alt for stiv.

Helst supert med myggnett i kalesjen. Det har jeg brukt mye!

Det eneste negative for min del er at jeg syns den tar stor plass i bilen, men jeg hadde mindre vogner før (Mb, Qtro)

Syns at CC er en bedre vogn er disse.

• 3 uker senere...

Annonse

Hei. Jeg kjøpte emaljunga city cross til sønnen min, da han var fødd i mars. Har vært veldig fornøyd med denne vognen. Lett og grei og trille. Kan også kjøpes en innrettning slik at men kan feste maxi cosi bilsete til vognen.

Det eneste jeg synest er negativt med denne vognen og som jeg savner, er et sitte brett i citybagen. Min baby er for liten til og sitte i sportsvogn hele tiden, så synest det hadde vært fint om det var en sitte anordning i citybagen. Babyen min ville ikke ligge i vogna uten om når han skulle sove fra han var 4 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...