prøver..har to gull fra før :) Skrevet 15. august 2011 #1 Skrevet 15. august 2011 er nå 4 dager over ikm ,men negativ test .. noen som har opplevd de same å vert gravid sjølvom?tar en en test til i slutten av veka om tr ikke dukker opp
drømmebaby Skrevet 15. august 2011 #2 Skrevet 15. august 2011 Jeg har samme "problemet" som deg nå, er 3 dager over IKM og testet negativ i dag tidlig (svaksvak positiv hvis jeg lyste med mobilen), har murring og stikking nederst i magen som har vart i snart 2 uker. Tror fortsatt at jeg er gravid, så skal ta en test torsdag morgen og håpe på at HCG nivået i kroppen øker og slår positivt ut på testen. Krysser fingrene for oss :-D
prøver..har to gull fra før :) Skrevet 15. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2011 ja,har hatt masse murringer eg også.. å bruker aldri å få tr forseint,helst noen dager før krysser fingrene for eg også
drømmebaby Skrevet 15. august 2011 #4 Skrevet 15. august 2011 Bruker aldri å komme mange dager etter til meg heller, nesten alltid 1-2 dager før. Når har du tenkt til å teste igjen da? Gi meg oppdatering om noe skjer da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå