Gå til innhold

Så lei vekt nedgangen :-(

Anbefalte innlegg

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Siden uke 4, har jeg slitt med kvalme og oppkast, så fort jeg spiser noe, så kommer det enten litt opp igjen, eller så kaster jeg opp til det bare er syra som kommer :-/ Klarer fint å få i meg flytende, men ikke suppe, så lever nå så og si på buljongsupper og vann :-/ Fra uke 4 til i dag (10+3) har jeg gått ned 9,8 kg. Legen sin respons: Det er ingen fare dette, du har jo en del å gå på før det er noe fare, og du får i deg væske.

Så lei a den legen! Ja, jeg er overvektig, men er jo ikke dermed sagt det er bra at jeg raser ned i vekt, og ikke får i meg riktig næring. Alt jeg kan si nå er: gleder meg til å kunne prate med jordmora mi, snille gode jordmora! Men det er først neste mandag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke forstå at leger som har valgt å ta den utdannelsen de har, kan være så umenneskelige...

Sikkert en mann som aldri har vært gravid og ikke har opplevd å gå kvalm over mange dager...Å gå kvalm dag etter dag, uke etter uke kan ikke sammenlignes med en spysyke...

Nå skal jeg ikke klage, er 8+6 eller 9+3. Har vært en del kvalm, men det går bort når jeg slapper av 5 minutter. Klarer ikke å stresse for da kommer kvalmen..

For min del synes jeg at trettheten er et stort problem. Har problemer med å holde meg våken på jobb, og sovner så snart jeg kommer hjem...

Synes synd på deg og håper det snart går over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...