Gå til innhold

Time til tidlig ul er bestilit!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herreguuuud som jeg gleder meg!

Fikk time til tidlig ultralyd 6.september kl 1040!!

"Bare" 21 dager igjen! ;-)

Da er det bare å starte nedtellingen da ;-)

Skal til legen 24.august og hvis jeg får henvisning til tidligere ul så tar jeg den, men foreløpig er det 21 dager igjen iallefall:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende!:) Hvor langt er du på vei?

jeg har og fått dato til tidlig UL idag. 24.august, da er jeg litt over ni uker på vei :)

Har spurt legen om henvisning, men etter å ha ventet 2 uker på svar fra gyn, tok jeg saken i egne hender og ringte dem for å høreom de har fått henvisningen, det hadde de ikke:( Så jeg regner med jeg kanskje må betale da? Selvom legen sa hun hadde sendt henvisning...? Jaja, vet ikke jeg, men jeg gleder meg iallfall til UL!:) Spent på å se om det er en eller to der inne, siden det er endel tvillinger i familien er det jo alltid spennende;) Men aller mest er jeg spent på om det faktisk lever et lite knøtt inni magen min, det er det jeg tenker mest på.......

Skrevet

jeg er 7+4 idag:-)

Er rundt 10-11 uker på tidlig ul :-)

jeg har bestilt privat ul. det koster 830kr der jeg skal ta, får jeg henvisning fra lege koster det 150kr, men da må jeg vente til slutten av september. Så det er uaktuelt.

Skal høre med legen når jeg skal dit 24.aug om jeg kan få henvisning for å ta ul på sykehuset. Bør få det pga komplikasjoner i svangerskapet med lillegull...

Jeg tenker også en del på om det faktisk er noen der inne.. men har masse symptomer så kan ikke skjønne at det ikke skulle være det :P

Skrevet

Så spennende :)

Hvis jeg får blindpassasjeren min med meg fra tyrkia, så skal jeg gå til legen og høre om han kan henvise til tidlig ul siden jeg mistet sist, vil bare vite at det er noen der inne :)

Vi har ingen private her så må nesten ha henvisning fra legen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...