April 2011 * Skrevet 15. august 2011 #1 Skrevet 15. august 2011 Jeg har helt sykt vondt i magen og underlivet. Følest ut som om jeg skal få mensen vert øyeblikk..akkurat som kramper.. har hatt det nå i en uke og bare lurer på når det kommer til å gå over. Jeg er 6 uker på vei nå.. Bør jeg være bekymret?
MammaMø med to små Skrevet 15. august 2011 #2 Skrevet 15. august 2011 Nå vet jeg ikke hva du mener med vondt da, men det er veldig vanlig å ha ganske heftige menslignende smerter i magen og ryggen når man er gravid. Jeg er 7+4 og har det hele tiden stort sett. Så lenge du ikke blør ville jeg ikke vært bekymret. Er du likevel engstlig, ring legen din:) Lykke til!
April 2011 * Skrevet 15. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2011 Har ikke hatt noen blødning, kanskje jeg bare bekymrer mej mer enn jeg trenger. Takk for svar i vertfall
<3 Snartmammatil2 <3 Skrevet 15. august 2011 #4 Skrevet 15. august 2011 Veldig mange er plaget med mens lignende smerter. Men det kan ohså være urinveisinfeksjon, jeg hadde det for et par uker siden. Ikke noe vondt når jeg tisset, men ufattelig vondt i magen!
FruaR Skrevet 15. august 2011 #5 Skrevet 15. august 2011 Jeg slet veldig med smerter i underlivet som lignet urinveisinfeksjon, uten å ha det. Kan fortsatt få det, er 11 uker. Har funnet ut at så lenge jeg ikke har blødninger, og alt eller virker bra, så tenker jeg ikke så mye mer på det. Forsøk å få i deg nok drikke og kanskje ta en paracet hvis smerten er for intens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå