Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har idag fått telefon om at alle mine 5 egg var for dårlig til å settes inn! skulle egentlig ha satt inn imorgen.

Hadde egentlig ikke tenkt over at det skulle bli noe problem siden jeg hadde så mange "sjanser", men da telefonen kom idag var det som et slag i tryne!!!! Hva gjør jeg nå? Har 1 forsøk igjen i offentlig, men fantaserer om både innland og utland som alternative metoder. Jeg vet jo selv at jeg har 1 forsøk igjen, men klarer liksom ikke å få noe positivt ut av det, siden kun 1 egg overlevde på 1 forsøk, 6 på andre (1 innsatt, 5 på frys). Da jeg skulle få satt inn på 2. forsøk, spurte jeg om å få 2 innsatt, men dette ble ikke aktuelt, og dessuten var de andre eggene gode nok til å fryses ned. Men idag har det blitt tint fortløpende og ingen overlevde...hvorfor fikk jeg ikke da 2 stk på ferskforsøket?? Mange tanker som surrer i hodet....uansett om at jeg tenkte at denne gangen får det gå som det går!!!reaksjonen kom nok litt "brått" på.

Har noen av dere fått satt inn 2, og vært med på å bestemme selv? Jeg kjenner jeg er litt lei av å ikke selv bestemme hva jeg vil.

Dette var bare noen ord fra meg som ikke har vært så aktiv her før, men som er innom å ser på innleggene av og til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aa nei, saa trist aa hoere!

Jeg har ikke saa mye raad, men synes jo det kan vurderes aa settes inn to naar det er siste forsoket ditt.. Det kommer vel og ann paa alder og hvordan eggene ser ut etter befruktning neste gang? Kan du be om en slags ettersamtale naa hvoor du uttryker onske om aa sette in to neste gang, eller hvertfall aa ha en dialog rundt det?

Osnker deg masse lykke til....

Skrevet

Det var det de sa at jeg var såpass ung at de ville ikke risikere tvillingfødsel, og de komplikasjoner man evt kunne få ved ett flerlingsvangerskap. Jeg er 25 år, men jeg selv mener at alder spiller ingen rolle, det er jo mitt ønske, og da får jeg selv ta konsekvensene av mine valg.

Jeg snakket med de på lab`en idag, så på min oppsatte time imorgen skulle en lege ringe meg, og fortelle om videre forsøk. Men uansett tror jeg både kropp og sjel trenger en liten pause nå, har holdt på nesten i ett kjør siden mars. Tar på både psykisk og fysisk dette, mest kansje psykisk. Uansett hvor sterk man tror man er.

Tusen takk for det:) setter pris på svar, er glad det eksisterer slike sider så man kan rådføre seg og lufte tanker med andre som er i situasjon. :)

Skrevet

Jeg er like gammel som deg, og fikk samme svar. På vårt siste fersk forsøk fikk vi bare 2 egg som egna seg, og vi fikk satt inn begge. nå er jeg blitt gravid :) Ikke gi opp.

Er vanlig å kunne sette inn 2 fersk forsøk på siste gang :) Vi også hadde begynt å planlegge danmarks forsøk, men slapp heldigvis :)

Skrevet

så bra å høre:) jeg skal snakke me lege imorgen å høre hva han sier., og forhåpentligvis hører han på meg også. Det er litt tidlig å gi opp allerede, men når man har ventet så lenge vil man hellst at det skal skje med en gang. Jeg har innstillt hodet mitt på at det ikke kommer til å gå før jeg får satt inn to, håper jeg har rett!

Takk for positivt svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...