Gå til innhold

Jente eller gutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var jeg på svangerskapspoliklinikken, og jeg fikk en ultralyd ( JIPPIIII ).

Alt var heldigvis fantastisk flott, og jeg lå der å gliste og fulgte med på alt. Kunne sikkert løpt ti elefanter forbi uten at jeg hadde merka noe.

Men ja, jeg er da 15 uker på vei... Og så nysgjerrig og utålmodig som jeg er så måtte jeg spørre hva hun trudde det var. Hun sa da at hun trodde det var jente ( I KNEW IT! ), men hun ville ikke si noe med sikkerhet.

Da spør jeg:

Er det flere her som har vært på ultralyd så tidlig, og fått vite hvilket kjønn det kan være, så har det senere vist seg å være riktig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min kusine var på UL i uke 13 og fikk vite at hun skulle ha en gutt. Og en gutt ble det =)

Skrevet

de siest at en ikke skal ta det med 100% sikkerhet.

men for all del :) er ikke så mange kjønn å velge mellom :)

så 50% ;D

Skrevet

Jeg var på ul når jeg var i uke 15. Fikk beskejd om at det var ei jente og vi fikk jente;) Stemte bra d!

Skrevet

Åååh så artig! Kanskje det blir jente da :)

Jeg så jo når legen titta mellom beina, ( fikk god vinkel ) at det var absolutt ingenting som ligna på en dingselings... Men hva vet jeg :) Som hun sa, ting kan se likt ut i uke 15 :)

Skrevet

Spennende! Jeg skal på ul igjen om 3 uker da er jeg i uke 15;) Gleder meg! Kommer til å spørre om kjønn denne gangen også:)

Hvis de sier jente på ordinær ul i uke 18 så er det stor sannsynlighet for at du får jente;) Skal vel mye til for at to stk tar feil går jeg ut ifra;)

Skrevet

Da betyr det vel at du er kommet over uke 12 nå ? Så deilig :)

Du har noe å glede deg til, var helt fantastisk! Håper du på noe spesielt? Eller har du noe på følelsen?

Jeg følte på meg at det var jente, fra dagen jeg stod med testen i handa :)

Gleder meg såå til ordinær UL :) Håper jeg får se litt mer ansiktsformer da... Har ikke fått sett så mye av det enda :)

Skrevet

Ja, flyttet inn her på 2. trimester på lørdagen. Fantastisk deilig å ha passert de 12 kristske ukene. Kjenner både kvalme og trøttheten begynner så smått å avta;))))

Jeg har to jenter fra før så jeg håper på gutt den her gangen. Men egentlig så hadd det vært koselig med enda ei jente også! Det spiller ingen rolle egentlig så lenge gullet er frisk:) Jeg har egentlig følelsen av at det er ei jente denne gangen også så det blir spennende å se!

Ja, det blir spennende med ordinær ul;) Arti når du ser litt mer av babyen!!!

Skrevet

åååh, det er deilig ja :)

Helt enig, så lenge babyen er frisk så har det ingenting å si :)

Skrevet

jeg var på tidlig ul i uke 12 og da sa han jente, men vill ikke si 100 prosent sikkert, var på ny ordinær ul nå i uke 20 og da sa hun også jente, min magefølelse har også sagt det hele tiden, og hjertefrekvensen tilsier jente,... meeeen, nå har jeg liksom blitt litt usikker.. hører jo stadig at de ser det ene eller andre kjønnet på flere ul, og så kommer det motsatte.. hehe.. ikke at det gjør noe, ,em litt kjett om man har kjøpt inn helt rosa eller blå garderobe liksom.. tror jeg skal bestille en 3d ul om et par uker for å få en ekstra titt på bebbis. er jo spennende uansett og få se også.. :) men 2 ul i dag er vel ganske sikkert , eller hva tror dere?? har hørt at han jeg var hos tidlig på jessheim er veldig flink og sjelden tar feil, og det skal visst hun jordmora jeg var hos være også.. spennende

Skrevet

Så gutt da jeg var 12 uker her, som har vist seg å være veldig korrekt på senere ul ;o)

Skrevet

I uke 20 vil de nok kunne si det sikkert ja!

Jeg skal også på ultralyd rundt uke 19/20... :)

Har også hørt at 3d ultralyd er best rundt uke 27. Men det kommer jo helt an på hva det er du vil se. Jeg skal i vartfall ha rundt den tid, for å få se hvem den lille ligner på :)

Jeg stoler på magefølelsen og ultralyden, så da blir det vel jente på meg :) Så får jeg heller bli sjokkert hvis det viser seg å være det motsatte, noe som heller ikke gjør noe :)

Spennende !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...