Harfåttprinsen:) Skrevet 15. august 2011 #1 Skrevet 15. august 2011 Heisan Hvordan går det med dere?? Venter dere mye på å få hilse på den lille?? Hva gjør dere om dagene?? Får og få tiden til og gå kjappere?? Tenker dere mye og er spent?? Er babyn aktiv i magen? Hvordan har tidligere fødsler gått?? Når er termin?? Hva blir det? Jeg har termin og venter en gutt Jeg har det fysisk ganske bra,kjenner det i rygg og bekken ved mye aktivitet og etter og ha gått endel Har endel nedpress og stikking i underlivet, også endel mensmurringer i ryggen..Ellers føler jeg meg veldig tung og tidvis utilpass med kroppen nå, er veldig stolt av magen,men synes det begynner og bli nåkk nå Og er max spent på å hilse på gutten i magen, og se hvordan han ser ut Og spent på tiden etterpå,hvordan det blir og bli 3:) Jeg tenker endel at jeg vil bli ferdig med det ukjente ved fødsel og smerten... Det er jo min førsteføde så vet liksom ingenting om hvordan det blir med fødsel og hvordan det hele starter og slutter, alt jeg vet er at jeg gleder meg MASSE til og treffe den aktive leieboeren Jeg ser endel tv om dagen, gjør ting i leiligheten,prøver og slappe av, går en tur, men synes alikevel dagene går litt seint... hehe.. Min gutt i magen er veldig aktiv og vi har våken netter og endel aktivitet når jeg sitter bare kos det,men merker at han er mye større og sterkere nå, kjennes godt når han spenner i ribbena Men ellers er alt på topp Men teller virkelig dager nå til 19 september Ha en flott dag alle sammen Gleder meg på svar
Harfåttprinsen:) Skrevet 15. august 2011 Forfatter #2 Skrevet 15. august 2011 Hehe jeg har termin 19 september skal det stå
2011 Skrevet 15. august 2011 #3 Skrevet 15. august 2011 Hei Jeg har termin 8 september. med ei jente Er så utålmodig så du aner ikke! Hehe. Har en del vondt i ryggen, men er litt for rastløs og gjør kanskje mer enn hva jeg bør hver dag.. Har vært kjempe god form hele svangerskapet så har hatt det flott :-) Jeg synes dagene går helt ok fort. Jeg sover "lenge" til kl 0900, spiser lang frokost, sitter en del på nett, vasker litt og fikser og ordnser. Er ikke så veldig glad i å se på tv, så jeg går turer, drikker kaffe med venninner, og forbereder å få hjem den lille "Har endel nedpress og stikking i underlivet, også endel mensmurringer i ryggen..Ellers føler jeg meg veldig tung og tidvis utilpass med kroppen nå, er veldig stolt av magen,men synes det begynner og bli nåkk nå" Må si meg enig i det du skriver her Vi får skravles litt her inne da, så kanskje dagene får enda fortere
Endeligmamma<3 Skrevet 15. august 2011 #4 Skrevet 15. august 2011 Heisann dere:) Jeg har termin den 9 september og venter jente:) Er utrolig spent jeg også, da dette er vår første. Mitt svangerskap har vært preget av mye kvalme, vondter i bekken og jeg har vært mye sliten. Samtidig koser jeg meg enormt med å være gravid, og jeg elsker å kjenne at jenta vår sparker og turner der inne. Jeg føler meg virkelig heldig som får oppleve dette!. Nå mot slutten kan jeg også si meg enig i at jeg føler meg litt tung og utilpass...i tilegg har jeg fått høyt blodtrykk og protein i urinen så må følges ofte opp av lege og ta det veeeldig med ro. Jeg kjeder meg mye om dagene, det er så mye jeg har lyst til å gjøre før tulla kommer, men jeg orker rett og slett veldig lite. Det blir en del tv-titting, strikking osv, men jeg prøver også å komme meg ut i frisk luft:) Er så spent på fødselen nå, tenker nesten ikke på annet! Hvordan vil det bli for oss? Hvordan vil det starte....vil alt gå bra....hvor lang tid vil det ta....hvordan ser jenta vår ut...hvordan blir det å holde henne for første gang....vil ammingen gå bra......?? Mange spørsmål som svirrer rundt for oss førstegangsfødende, men åååå som jeg gleder meg til å treffe babyen vår, jeg kan nesten ikke vente nå...bare tre uker igjen til termin!!
2011 Skrevet 15. august 2011 #5 Skrevet 15. august 2011 Så spennende!! Hvor i landet skal du føde? Jeg er også utrolig spent!! Jeg er så spent på hvordan hun ser ut og jeg gleder meg så utrolig til å starte ett liv med mitt lille barn Man vet ikke hva "å glede seg er "før man går høygravid og det nærmere seg termin. Hehe. Jeg tenker også på fødselen. Først gruet jeg meg men nå bare "gleder" jeg meg til å oppleve det som alle sier er så fantastisk og krysser fingrene for at alt går bra med både meg og henne. Skulle ønske dagene bare kunne fly!! Og dere; hvor ofte har dere time hos jordmor nå mot slutten?
Harfåttprinsen:) Skrevet 15. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 15. august 2011 Koslig med svar fra flere som har termin i september Jeg skal føde på st.olavs... Ja sammen her, håper bare alt er bra med både meg og han etter fødselen, men tror alle tankene som kommer er veldig normalt Jeg er hos jordmor vær 14 dag nå, og skal vel øke på me vær uke etter vert... Veldig godt og bli passet på... Skal faren til babyn være med på fødselen deres? Hvordan er forholde dere i mellom nå på slutten? her er det litt opp og ned egentlig,vi er litt i vær vår verden, hehe.. begge er spente på den lille og den nye tilværelsen.. og jeg føler meg jo tung og lite fin og tiltrekkende for tiden.. så nå mye sexuelt er det ikke akkurat nå, men vi passer på og snakke masse sammen og være kjærester på mange andre måter Hvordan forbreder dere dere på fødsel? jeg og samboern min har lest fødsels boken som vi fikk gratis til sandvik... og den er lett lest og du får akkurat passe med info Har dere pakket bagen da?? Jeg har pakket bagen min og lille sin Jeg også ønsker at tiden skal FLY
2011 Skrevet 15. august 2011 #7 Skrevet 15. august 2011 Jeg er også hos jordmor hver 14 dag. Det er visst det jeg skal helt frem til termin, men jeg skal spørre om jeg ikke kan få hver uke fordi jeg er så redd for overtid.. Nå skal jeg på fredag og neste kontroll blir i uke 39. Da tror jeg hun henviser meg videre til ullevåll uken etter (uke 40) hvis det ikke har skjedd noe. Jeg leste en artikkel for noen dager siden at alle gravide kvinner skal inn på sykehuset på kontroll av både mor og barn når de er max en uke på overtid. Hvis ikke jeg blir fulgt opp godt nok der, så skal jeg mase! Jepp, her i huset skal samboeren være med på fødsel Vi har snakket en del om det og hva som kommer til å skje og jeg har yttret mine ønsker om hva jeg vil at han skal gjøre og hvordan han skal være. Nå er jo dette første gangen vi går gjennom dette begge to, så kanskje jeg endrer meninger underveis. Men jeg trenger å ha han der Vi har ett godt forhold fortsatt, prater mye og jeg føler nesten at han er den som viker unna seksuelt fordi han føler det blir "rart" med den store magen i veien. Hehe. Baggen er pakket med klær til meg og prinsessa. Jeg sa til samboeren senest igår kveld at han burde legge en t-skjorte, bokser og en buke oppi baggen sånn at han har. Siden jeg skal føde på ullevåll satser jeg på at alt går bra og at vi kommer på barsel hotellet. Der får også far sove. Åhhhhhh - jeg er så spent dere! har dere funnet navn ?
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 15. august 2011 #8 Skrevet 15. august 2011 hei og hopp jenter ..jeg hopper inn her til dere:) er 3 gangs..venter jente med termin 1.september. Har fra før gutt (7 år snart) og jente (4år) og gleder meg til å bli ferdig med siste svangerskap. Her har tiden begynt å gå sakte selv om hele sv.skapet generelt har gått fort. snart 14 dager til termin..og teller i herdig dag for dag. har vært inne på sykehus med mistanke om fostervann lekasje men d var kun utflod (tynt)som ble påvist...ellers har jeg hatt plager med bekken denne gangen og s.m fra uke 30 pga. jobbsituasjon. jobber som sykepleier i hjemmetjenesten og d var tilslutt vanskelig å tilrettelegge. men har kost meg hjemme med småpysle, vaske klær, forbrede til frøkna skal komme. nå de siste ukene fokuserer jeg på å slappe av mest mulig, tar fotbad, annsiktmaske,bader/dusjer ( lenge..så lenge d varer ;P) og leser bok, ser filmer,besøk venner, baker litt.og sover.samt koser jeg meg med mine store barn..forsøker å få tiden til å gå og dagene går da på et vis :)har også fått påvist litt lite jern og hb lageret er skrapet så måtte begynne på jerntbl. var svimmel, sliten av ingenting og hjertebank . de 2 andre er født på overtid (4-5 dager) så belager meg på noen dager over denne gangen også..selv om jeg hadde rier i går tidlig, ...men disse stoppet opp. jeg har også fått bekreftet at hodet til frøkna er festet..(dette har ikke vært bekreftet før jeg var i fødsel med de 2 andre..) så jeg har mye nedpress, murringer, menssmerter og masse masse kynnere.. ( men ikveld er d stille.. jeg er også så heldig å ha en mamma som jordmor ( hun har tatt i mott begge de 2 andre..og er bestilt denne gangen også..om hun har mulighet da self) og hun tar ul og 3d ul..så jeg har fått god oppfølging med masse bilder og video. ellers vet jo jeg hva jeg går til..fødsel nr 1 var litt tøffere enn fødsel nr 2..og jeg håper fødselen her blir like fin som nr 2..men ingen fødsel er lik så jeg er veldig spent og nervøs på hva som venter meg. mannen min er god støtte, samt mamma om hun klarer å være der denne gangen.. ønsker dere lykke til..spennende å følge med dere:)
*Zena* Skrevet 15. august 2011 #9 Skrevet 15. august 2011 Hei på dere, jenter ) Jeg venter en liten gutt 15.sep ) Har ei jente fra før, hun gleder seg veldig til å bli storesøster! Er for tiden sykemeldt pga bekkenløsning og svangerskapsdiabetes. Føler meg stor og tung nå, og har veldig mye kynnere. Formen ellers i svangerskapet har vært ok. Skal bli deilig å bli ferdig, og å få treffe lillebror ) ) Dagen går med til å sove litt etter at vesla er levert i barnehagen, så rydde og fikse litt i heimen. Er nok ikke flink nok til å slappe av nok som jeg burde...men kanskje det bare gjør at jeg føder litt før?? Det er jo lov å håpe!! ) Sykehusbagen er pakket og det meste er klart til den lille kommer, har noen småting igjen på lista over ting som må handles. Gleder meg til å ha fødselen overstått....har begynt å drømme om fødsel og leter stadig etter tegn på at noe kan være på gang...Gruver meg, men håper det går kjapt og greit, det er jo uansett bare for en begrenset tid at man har store smerter, og det er jo jammen verdt det ) ) Med førstemann startet fødselen med tegnblødning, er spent på hvordan det hele starter denne gangen! Håper jeg leser tegnene kjapt og at vi rekker å komme oss til sykehuset...fødte ganske kjapt første gangen nemlig, og da går det vel enda fortere nå. Ellers tenkte jeg at jeg skulle ringe og ordne meg time for modningsakupunktur imorgen. Noen av dere som har forsøkt det? Fortsatt lykke til med rugingen ;o)
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 16. august 2011 #10 Skrevet 16. august 2011 Jag slänger mig på här Termin 12 september - det börjar ju faktiskt närma sig! Och med detta höst vädret så tycker man ju att hösten börjar komma också! Mysigt tycker jag att kunna tända ljus i mörkret på kvällen och slippa denna olidliga värme nu när man är gravid. Stog nästan inte ut i juli/aug!! Detta är min födsel nr 2 så jag hoppas hoppas att denna ska gå bättre. Vi höll på i nästan 2 dagar förra gången efter att blivit igång satta - det är mitt största önske för denna gången att det verkligen ska sätta igång av sig själv. Så faktiskt hellre ett par dagar på övertid än den där jävla igång sättningen en gång till! Det funkade dåligt på mig Ska föda på riksen - någon annan??
2011 Skrevet 16. august 2011 #11 Skrevet 16. august 2011 Jeg er nesten litt enig i hva du skriver om været Når jeg våkner og ser at det ikke er sol tenker jeg, åhhh, deilig. Hehe. De sier jo at 2. gangen går fortere enn første, så det går nok så fint så *Krysser fingrene*. Jeg skal føde på ullevåll.
winifred Skrevet 16. august 2011 #12 Skrevet 16. august 2011 Jeg har termin 11 september med gutt:) Er i ganske ok form, men varierer veldig på dagene. Prøver å komme meg ut av huset hver dag og treffer venner:) Skal føde på St. Olav. Er nesten ferdig med å pakke bagen, men vet liksom ikke helt hva jeg skal ta med ennå..hehehe:) Er utrolig spent!!!
pipstilken Skrevet 17. august 2011 #13 Skrevet 17. august 2011 Heisann! Har termin 5. september. Skal føde på st. olavs. MEGET utålmodig her nå.
Glaciera Skrevet 17. august 2011 #14 Skrevet 17. august 2011 Har termin 5. sept., vet ikke kjønn. Det er mitt 3. barn, har en av hver fra før, og jeg merker at jeg er mindre utålmodig og spent enn første gang, ja. Litt urolig pga dette barnet ligger i seteleie, men skal på utredning på sykehuset i morgen og håper jeg får god informasjon da. Ellers god form og nok av ting å gjøre fram til babyen melder sin ankomst.
Harfåttprinsen:) Skrevet 17. august 2011 Forfatter #15 Skrevet 17. august 2011 Kjempe gøy og høre fra så mange Og veldig gått at det er flere enn jeg som er UTOLMODIG Rart dette at når du nermer deg termin vil du liksom bare bli ferdig med fødselen... hehe Er det noen av dere som har tanker ang og babyen skal være frisk? Og at alt skal gå bra med babyen under fødselen? Jeg er innom tankene innimellom men det er sikkert normalt å ha slike tanker også Her er alt klart til babyn kommer, Har dere alt klart? Jeg har pakket bagen? Hva har dere pakket til babyen? Jeg har pakket bagen min og til babyen.. jeg pakket 2 bodyer,2bukser,2pr sokker,2luer og pledd til babyen Til meg selv har jeg pakket: romslige joggebukser,topper som er ammevenlige,2ammebher,sokker,truser,ullsokker,innesko,ammeinnlegg,lipsyl,håndkrem,fleesejakke,pysj,camera og ladder... Og skal kjøpe noe snacks og brus å pakke med.. tror egentlig det var alt Har sikkert glemt og skrive noe hær hva har dere pakket??? Ellers har jeg de siste nettene våknet med smerter i bekkenet " stivner" akkurat som jeg har glemt og tøye ut etter trening, ikke behagelig.. samme smerten får jeg når jeg har gått endel... Og når jeg snur meg i sengen om nettene knaker det i bekkenet... Ekelt.... Ellers prøver jeg og få dagene til og gå fooorrrtttt..... Har holdt på og skrevet fine pappark i blått med dikt og sanger.. som jeg skal ramme inn og henge på barnerommet Ganske artig og sitte med Håper dere fortsatt har det bra Og krysser fingrene for dere Alle Håper og høre fra dere
RødRev Skrevet 17. august 2011 #16 Skrevet 17. august 2011 Halloen Jeg har termin 14. september. Er andregangs, og tiden har gått så utrolig mye fortere denne gangen. Kan nesten ikke helt fatte at vi snart er i mål. Det aller meste er innkjøpt, klær, dynetrekk osv er vasket, sengen er montert og nå prøver jeg å psyke meg opp til fødsel. I kveld skal jeg pakke bagen, jippi Jeg er fremdeles i full jobb, men skal i perm om en uke, noe jeg gleder meg veldig til. Er utrolig spent på hvordan småen ser ut, og hvordan det blir å være fire i familien. Lurer på hvordan storebror takler konkurransen også.. Har kjøpt inn en presang som han skal få når han lillebror kommer. Plagene mine er for det meste vondt i muskulaturen øverst i magen, ømt beggen og sure oppstøt. Lite å klage på, med andre ord
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 17. august 2011 #17 Skrevet 17. august 2011 Hei alle september-mammaer Jeg har termin 1.september, og venter en liten jente som vi skal kalle for Anna - etter sin oldemor. Svangerskapet har gått smertefritt, uten noen nevneverdige plager - tok lang tid før det gikk opp for meg at jeg faktisk var gravid (til tross for mange UL'er) da jeg ikke hadde noen "typiske" gravidsymptomer Litt sprøtt, men var nesten litt missunnlig på de som opplevde morgenkvalme! Hehe.. Er med i et forskningsprosjekt på Haukeland, i regi av WHO (World Health Organisation) så har til nå vært på 7 UL'er (3D) siste er booket på termindato - men håper jeg har født til den tid Har GBS, og skal behandles med antibiotika intravenøst under fødselen, så her blir det fødsel ved KK (ikke Storken som er et annet alternativ for fødende i Bergen) Ellers har HB'en min sunket veldig siste tiden, så håper virkelig jeg slipper å gå lenge over tiden. Så her spises det også jernkapsler på høyt nivå Samboer skal være med under fødsel, og det er jeg veldig glad for! Han kommer til å være en perfekt støttespiller for meg. Håper på å bli bedre "kjent" med dere alle her innpå! Ha en fin fin kveld alle sammen!
mim26 Skrevet 17. august 2011 #18 Skrevet 17. august 2011 hallo september-mums:D termin 11.sept her...med pie nr 2:) håper på at hun bestemmer seg for en tidliger ankomst, for nå lider jeg av "akutt lei" syndromet! men store søs kom på dag 8 over...så...har mine tvil har hatt et forholdsvis fint sv.skap, bare plaget av lavt bl.trykk som igjen har gjort meg utav stand til å jobbe men har lært meg å holde d i sjakk så lenge jeg får tatt ting i mitt eget tempo:D formen nå er på topp! fått igjen energi og ol. de siste ukene:) forrige uke,i uke35 datt magen (godt å få puste litt igjen). mye murringer, pins and needles og kynnere de to -tre dagene d stod på! nå har d roet seg litt, men d kommer litt her og der igjennom dagene. siden dette er nr 2 og siste får vår del, skulle jeg ønske jeg kunne putte denne følelsen av spark og romstrering i magen på et glass (som lukten av nybadet baby:P) så jeg kunne ta den frem en gang i blandt og føle på den litt trist at d er siste gange...men 2 små tulle jenter holder papsen skal være med på fødsel denne gangen også..(må ha den hånda hans, så jeg kan squeese den når d står på som værst:) fødsel er en ting han kunne vært for uten, men vil ikke gå glipp av blir kjekt når denne gjengen begynner å føde, for da vet jeg at d er min tur snart!! yeay! lykke til allesammen!!
Harfåttprinsen:) Skrevet 19. august 2011 Forfatter #19 Skrevet 19. august 2011 Da har jeg kommet til uke 36 bare 31dager igjen til termin Ååå som jeg håper han vil komme litt før Og at dagene går fooorrtt... Vil se han og holde han.. samt bli ferdig med fødselen... og få kroppen tilbake... Ha en fin dag folkens
<3baby 3<3 Skrevet 19. august 2011 #20 Skrevet 19. august 2011 Hei jenter jeg har termin 13.september med tredjemann. har hadd et fint svangerskap, men selvfølgelig tungt nå på slutten med kynnere og "trykk" i bekkenet de siste dagene. magen har sunket og hodet festet i uke 35-36. med forige var ikke hodet festet før fødsel, lurer på hvorfor det er slik. er iallefall glad for at han ligger rette veien og klar for å bli født ellers så er jeg sykemeld nå, permisjon fra neste uke. godt å være iro hjemme og begynne med forberedelsene til babyen kommer. har funnet frem babyklær, kluter osv, men må vaske dem og få det på plass. har ordnet med vugga og vogna. men må vel begynne å pakke fødebagen snart pappaen ska være med på fødselen så lenge han rekker hjem itide da, men det gjør han helt sikkert
Elin=) Skrevet 19. august 2011 #21 Skrevet 19. august 2011 Hei alle sammen Jeg venter en gutt 2 September, så nå føler jeg at det plutselig ikke er så lenge igjen. (håper jeg Permisjonen er i gang, og etter jeg har levert 3 åringen i barnehagen har jeg tiden for meg selv for å gjøre akkurat som jeg vil den siste tiden av svangerskapet. Men må jo ærlig innrømme at det blir mest sofaen på meg, he he Ønsker å få føde i badekar, men skal føde på Drammen sykehus og der er det kun 1 badekar.. så jeg krysser fingrene på at det er ledig når jeg kommer.. :o/ ¨Har jo fått den berømte bekkenløsningen, så aktivitetsnivået er deretter. men i det siste har jeg fått ekstra energi, orker plutselig å gjøre mye mer husarbeid, gå turer o.s.v.. Noen andre som har fått det slik på slutten? Ønsker alle septembermager lykke til med "innspurten "
Cado1 Skrevet 21. august 2011 #22 Skrevet 21. august 2011 Har termin 23.September og venter en liten gutt! Er kjempe spent, og dagene går kjempe sakte... Dette er mitt første barn så alt er nytt og spennende, og jeg er veldig nysjerrig på hva jeg har i vente. Formen er helt ok, men kan ikke akkuratt si på topp! Er en del plaget med løs mage, høy puls, vondt i korsryggen og tretthet! I følge jordmor og lege har jeg større mage, og baby enn gjennomsnittet og har gått opp 24 kilo allerede :-/ Veide 63 kilo før jeg ble gravid. Leser at folk er mye plaget med halsbrann? Jeg har ikke opplevd dette en eneste gang, Har pakket fødebaggen, og redd opp sengen til småen, er så utolmodig og gleder meg så sinnsykt mye at jeg ikke klarer å vente! Noen her som skal føde i bergen eller? Ønsker alle sammen masse lykke til i hvertfall!!!!
cathrineedv19 Skrevet 22. august 2011 #23 Skrevet 22. august 2011 Hei Har termin 13 september, full nedtelling E veldi lei no, sliten i ryggen, og klar ikke og gjør så mye om dagan får berre ondt i ryggen og kynnera ! Lei av og søv dårlig, finn ingen stillinge som e go og ligg i lenger. Våkten fleire gang om nettern med ekstrem halsbrann, så eg må opp og spy. Og lei av hetetokten mine, bhaaa , svett ,svett, svett... Gla det e berre 3 uke tel termin. Lillegutt i magen e veldig aktiv om dagan ! Og eg e så utålmodig vil berre ha han ut ! Den siste uka har eg tenkt mye på fødsel og drømt mye om det, gru meg verkelig ! Men gled meg og Ønsk alle lykke tel
beccis'en Skrevet 22. august 2011 #24 Skrevet 22. august 2011 Hei:) jeg har ikke termin før 19. Oktober, men blir igangsatt i september. Tenkte derfor at jeg kunne bli med i denne tråden:) jeg blir mest sannsynlig satt i gang 19,20 el 21, men senest 26. September. Gleder meg veldig nå. Er gravid med tvillinger så kroppen er tung, og jeg er sliten! Har vært sm siden uke 27 så det blir lange dager hjemme. Har veldig vond bekkenløsning og må gå på krykker, skal bli så deilig å kaste dem:) har hatt en del halsbrann, men hjelper med gaviscon på meg:) gleder meg veldig til å treffe jentene mine, og lurer fælt på hvordan de ser ut. Hehe. Tvilling jentene mine er faktisk større enn enlinger i samme uke!! De var på forrige kontroll uke 31 1900g hver! Jeg har ikke pakket fødebagen ennå selvom jeg har fått anbefalt å gjøre det. Kanskje jeg skal gjøre det i Morgen:) jeg har vasket alle babyklær i str 50, og innredet barnerommet:). Kjempe gøy:) jeg skal føde i Bergen Chris567:) ønsker alle lykke til med fødsel og barseltid. Gleder meg!!!! :)
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 22. august 2011 #25 Skrevet 22. august 2011 Heisann september- damer:) termin 1 september- 10 dager og nedtelling har begynt 3 gangs venter jente denne gangen. (gutt/ jente fra før) hatt mye nedpress og kynnere dette sv. Skapet og fått bekreftet at hodet er festet , snuppa ligger langt ned og mormunnen er myk men fortsatt lukket:/ så her går jeg å forsøker å få dagene til å løpe.. Skolestart i 2 for eldste idag- så regner ettermiddagene går bort til lekser, bokpapir etc . Ellers sover jeg mye ( lite hb, jern i kroppen fort sliten) leser, gjør litt husarbeid mellom øktene , sitter på nett og leser. Dagene går da på en måte litt fort! Hadde vært fint å sluppet overtid denne gangen ( 4&5 dager over med de 2 andre) samt hatt sjanse til b. Hage plass neste år... Mamma er jordmor og tatt imot mine før- håper hun rekker å være med på denne fødselen også. Fikk litt modnings akkupunktur i helga med endel murring etterkant.. Skal få mer etterhvert!! Lykke til- spennende å følge dere andre også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå