1h11h1 Skrevet 15. august 2011 #1 Skrevet 15. august 2011 Hei! Bare må klage litt her inne, for kanksje noen som vet hvordan jeg har det.. Har prøvd å bli gravid i 2 år ca, ha gått på 50 mg pergo time 2 sykluser , har pco. Og har ikke fått eggløsning av pergo,. Jeg hadde eggløsning måneden før jeg begynte på pergo, men ikke hver måned. Syntes det er helt forferdelig å gå hver måned å vente på tlf om jeg har hatt eggløsning eller ikke, og alltid få svaret NEI. Kanskje det ikke er meningen at jeg skal få barn..... noen fler som har det sånn som dette??
Maramara Skrevet 15. august 2011 #2 Skrevet 15. august 2011 Hei! Jeg syns du har all grunn til å være frustrert og lei deg. Vil bare sende deg en varm og god klem:) Håper og tror du vil oppleve d å bli mamma en gang du også Ønsker deg masse lykke til. )
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 16. august 2011 #3 Skrevet 16. august 2011 off lov å være lei seg og synes ting er urettferdig har ikke prøvd like lenge som deg,men veit hvordan det er å gå å vente, vente på å få el (gikk 6mnd uten), vente på ikm. du skal se at en dag sitter spira di, og da sitter den i 9 mnd <3 <3 ønsker deg lykke til å krysser fingrene for deg <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå