Pogoled Skrevet 16. august 2011 Forfatter #26 Skrevet 16. august 2011 Vært på kontroll i dag på sykehuset og blodtrykket er fortsatt litt høyt. Ble sendt hjem med beskjed om å hvile! Er lei dette nå, vil at ting skal settes i gang (selv om jeg gruer meg).. Men kjenner lite eller ingenting.. Æsj asså!!
Pogoled Skrevet 19. august 2011 Forfatter #27 Skrevet 19. august 2011 Hei jenter! Hvordan går det? Er det noe på gang????
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 19. august 2011 #28 Skrevet 19. august 2011 5 dager i gjenn og de skjer ikke noe hær hvertfall men er mangen over denne mnd så tørr ikke klage men er diger, sur og lei nå.. 21 kilo opp og varm.. håper de går fort og greit (hvertfall mindre enn 20 timer, som sist) ungen vrir seg og er litt urolig + litt uggen i magen men ellers null... lykke til alle sammen hvertfall (vi har aldrig vært nærmere enn vi er nå ...)
ops...nr.4 Skrevet 19. august 2011 #29 Skrevet 19. august 2011 hehe, moro du ja nei her er det virkeli ikke noen ting på gang, enn hos deg? er så lei av å våkne på natta, ligge dær å kjenne "hvorfor våkna jeg, kansje det sjer noe" joda, på do igjen, hver natt, værtfall 2 ganger pr natt, men har også netter dær jeg er oppe 4 ganger, tror det holder på å rabble for meg!!! vet ikke hva man skulle prøve for å få litt futt i sakerne.
Pogoled Skrevet 19. august 2011 Forfatter #30 Skrevet 19. august 2011 Nei, kan ikke si at det skjer stort her heller. Oppe 4-5 ganger i løpet av natta, sover dårlig og kynnere, men ingenting bortsett fra det... Skikkelig lei nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå