Gå til innhold

Skulle ønske elskerinner som vil ta fra noen andre mannen innså at

Anbefalte innlegg

min i alle fall kommer med:

bremsespor i boxerne, hver dag

snorker

klør seg konstnt i rævva

peller buser

generelt litt møkkete/dålig til å skifte klær

trenger skryt/oppmerksomhet hele tida

ikke tåler å se på det noen andre vil se på tv

laaaang liste. Elskerinna til mannen min skal gladelig få ham, jeg er ferdig. Men disse sidene har han ikke vist når han har vært rundt på bygda. Gir dem noen uker så skal hun se hva som er virkeligheten, Charming :)

Fortsetter under...

Hadde min mann vært sånn hadde jeg gladelig gitt ham til veldedighet (no offence!!) hehe, heldigvis er jeg ganske så fornøyd med han!!! Men lykke til på mannejakt, du fortjener nok en skikkelig Prince Charming :-):-)

Da har du tydeligvis gjort ditt, nå får noen andre ta ansvaret for ham så du kan finne deg en ordentlig mann!

Han burde kanskje komme med en manual, dersom det er mulig å få lagd noe sånn?

Sukk .... Det er derfor det er så mye hyggeligere å bo sammen med en kvinne ;) menn er morsomme i senga, men jeg har hittil ikke møtt mange mannfolk som ikke er grisete. Menn klør seg i rompa og i skrittet, de peller buser, de syns klesvask er oppskrytt ... i det hele tatt.

(For all del; det er en del ironi her, og jeg er klar over at det fins menn som er flinke og renslige. Jeg har tydeligvis bare hatt litt uflaks med 90% av mannfolka jeg har møtt.)

Annonse

Stakkars deg som kun har opplevd menn som er morsomme i senga, og ikke gode elskere :P (MÅTTE bare, klarte ikke dy meg). Men er det slik at du har kvinnelig samboer/kjæreste, eller bor du i kollektiv med jente?

hehe...

Min er jeg kvitt, og dette er hva den nye dama snart skal innse at hun skal slite med:

-urinflekker i boxern fordi han bare rister'n

-promper og raper KONSTANT.

-plukker av skorper på sårene og tygger på dem (yammi), og spytter de ut etterpå

-spytter bare snusen ut i vasken uten å skylle ned, eller bare hiver dem i do uten å trekke ned (da ser det ut som det ligger bæsj i doen), eller bare putter dem i papir og lar dem ligge på stuebordet

-trenger hjelp til de "døde" tåneglene sine etter å ha blitt tråkket på under fotballkamp/trening, samt å bytte svære plastre på låret etter div møter med gressbanen hvor huden er flerret av og begynner å væske

-psykisk og verbal mishandler

-står oppi fjeset ditt og skriker og kaller deg stygge ting liksom i "affekt", bortsett fra at han kan innrømme senere at det bare var for å såre

- sykelig opptatt av penger, er rett og slett grisk

-biter tånegler, gjerne i stua, som han spytter ut på teppet

-sliter masse med fotsvette, føttene og sokkene STINKER og han slenger helst sokkene under stuebordet.

-sladrer til søstra og mora si så fort du hever stemmen til han (han er 26 år snart)

- jobber hardt selv (noe som er veldig bra), men forventer at du skal jobbe 180% stilling, 80% i jobb og 100% hjemme og med barna. Han skal bare ha jobben sin, fotballen og fest, og komme til dekket bord.

-et voldsomt temperament! Kjefter og brøler, hyler og skriker, slenger med dører og stormer på dør i fullt sinne. En mester i å slå under beltestedet.

Hun TROR hun får;

-en håpløs romantiker (da han bomber deg med komplimenter oppmerksomhet, kjærlighetsdikt etc

-en som alltid er blid, snill, omtenksom og hjelpsom

-en komiker (han har bra humor og er kjapp i replikken)

- en kjærlig far (noe han er til tider også, men bare på hans premisser)

- en som kommer til å elske deg for alltid (han sier tross alt at han elsker deg etter å ha kjent deg i 2 uker)

Problemet er at han viser denne flotte siden den første stunden, men når hverdagen kommer blir han rett og slett en tyrann. Dame nr 1 har fortsatt hemmelig nummer selv 10 år etter bruddet. Dame nr 2 fikk spisevegring. Dame nr 3 (meg) endte på antidepressiva og i terapi med angst og depresjoner etter 5 år med han..

Så vær så god; bare å forsyne seg.. hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...