1973modell Skrevet 15. august 2011 #1 Skrevet 15. august 2011 dagene fremover blir spennende... syklusen endret seg litt denne perioden.. normalt er 28 dager, hadde første dag i siste mens 15 juli.. men el var litt forsinket.. kom ikke før 3 august.. vil det da si at jeg skal regne ikm 14 dager etter el, dvs 17 august? eller hva? mens har ihvertfall ikke kommet enda.. men har hatt små spor av blødninger i helga.. festeblødning?? tok en cb plus test i dag, ikke morgenurin ..svakt svakt kryss kom opp ( men det har jeg å fått tidligere uten å vært gravid)... tester på nytt i morgen.. spennende...
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 15. august 2011 #2 Skrevet 15. august 2011 Hei min venn:) Jeg følger så spent med på deg. Har ordentlig vondt av deg med alle de sa-er du har hatt de siste mnd. Håper inderlig du sitter med en spire denne gangen som vil være i magen din tiden ut. Du fortjener det så utrolig mye. Heier på deg:) Masse klemmer.
SNURF 5 GUTTER Skrevet 16. august 2011 #3 Skrevet 16. august 2011 Der er du jeg følger med deg. NO MÅ DET SITTE )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå