Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sitter jeg her med skikkelig sommerfuler i magen og lurer på om jeg er gravid. Har ikm den 26 august, så alle symptomene kan jo selvfølgelig eksistere i hodet mitt.

Jeg har i allefall hatt mens murringer og en festeblødning? Det kom litt blod på papiret da jeg var på do på søndag. Pleier ikke å blø på den måten midt i mnd..

Flere som har ikm den 26 og skal teste da?

Noe annerledes denne gangen? Litt gøy å kjenne etter også...

Skikkelig spent nå jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei *Jenta*

Vi har IKM på ca samme dag (har litt ustabil syklus)!

Har masse murringer og er kvalm som fy, men har ikke hatt festeblødning!

Blir spennende og se hva neste uke bringer :)

Skrevet

Så spennende:-) Alt utenom det vanlige er vel symptomer. Du må holde meg oppdattert om hvordan det går:)

Når tenker du å teste? Tror du at du klarer å holde ut å vente helt til 26? Tviler på at jeg klarer å holde ut. Sprekker vel lenge før den tid..

Skrevet

Jeg skal holde meg steinhard og ikke teste før etter IKM :)

Blir sikkert veldig hardt og overholde, men det skal gå!

Du må oppdatere du oxo :)

Krysser det som krysses kan for at det er en liten spire i oss begge ;)

Skrevet

Hvordan går det med deg Jomfru-83? Fortsatt masse symptomer?

Jeg føler litt at symptomene har forsvunnet, så er litt usikker.

Tenker også litt på hvordan det vil bli med en baby i huset... Blir en stor forandring i allefall.

Er det ditt første barn?

Får håpe på det beste:)

Skrevet

Hei hei :)

Kvalmen har forsvunnet, men har stikkinger fortsatt. Men har ikke noen andre symptomer :( Har hatt stikkinger/mensmurring i snart en mnd... Er ikke sikker på hva det er...

Så jeg er usikker jeg også.

Jeg og min samboer har akkurat flyttet til en større plass med flere soverom, og jeg har bestemt hvilket som skal være barnerommet :P

Vi prøver på første barn ja!

*håper håper*

Når har du tenkt å teste da? :)

Skrevet

Du har det viktigtste på plass da:) Du har vel begynnt å smug kikke på barnesenger, vugger, barnevogner etc også? Det er mest gøy å kikke og planlegge, kanskje ikke så gøy å skru sammen. Men det er vel det vi har samboere til:D

Vet ikke, tenkte i utgangspunktet å vente til 26... Er redd jeg kommer til å bli skuffet hvis jeg tester før og får negativt resultat. Er ganske mange tanker som svirrer rundt i hodet i det en tar testen og venter på svaret.

Skrevet

Har ikke kommet så langt enda! Blir så oppspilt!

Men du har rett, samboer er snedige å ha til montering ;)

Ja, da jeg har testet tidligere med negativt resultat, kjente jeg skuffelsen kom og tok et godt tak i meg... Så jeg skal vente!

Er det ditt første barn også?

Skrevet

Nei, jeg har ei lite jente fra før av, så vet alt om smygtitting på møbler, planlegging av barnevogner etc. Litt kjedelig nå, for jeg har det meste jeg trenger fra før. Så du må virkelig nyte den planleggingsfasen:-)

Jeg husker jeg smygleste på barn i magen lenge før det ble virkelig sist. Er bare så spennende! Tanken om å kose på en liten baby etc.

Fikk ikke helt nytet spebarnstiden sist pga av at jeg ble syk, så håper virkelig at jeg slipper det denne gangen. Gleder meg derfor masse:-)

Krysser virkelig fingrene for oss:)

Er litt deilig å snakke med noen som har samme interresse også. Få luftet noen tanker etc. Spesielt siden det ikke er så veldig offentlig at en prøver å få barn.

Skrevet

Blir mye smuglesing ja! :) Mest på graviditetstegn og slikt :)

Møbler og klær får bli når jeg vet med sikkerhet at jeg har en spire i min lille hule ;)

Krysser fingrene for at det blir bedre for deg denne gangen!

Det er godt å få luftet seg litt ja. Min sambo vil ikke at noen skal vite at vi prøver... Å vi har prøvd nå i 1,5 år, og alle spør "skal ikke dere få barn snart?" Ikke så enkelt å få det spm hele tiden når vi sliter...

Og han syns det er et vanskelig tema, så det blir litt for lite prat der også..

Men satser på at denne gangen så blir det! Enklere å snakke om noe positivt!

Skrevet

Det er et veldig sårt tema at en prøver å få barn. Det er alltid mange som har meninger om alt.

Det er alltid deilig å håpe:)

Krysser fingrene for at det går bra for dere denne gangen!

Skrevet

Hei *Jenta*

Hvordan går det med deg?

Har du fått flere symptomer?

Eneste jeg merker mer er ved stikkinger på venstre side så stråler det innimellom ned i beinet!

Har veldig lyst å teste!! Står jo på testene at de kan påvise hcg så tidlig som 6-15 dpo...

Skal også i selskap i helga, så er veldig usikker på om jeg skal nyte et glass vin eller ta i betrakning at jeg er gravid... Familieselskap i tillegg da...

:)

Skrevet

Hei!

Hvordan går det med deg?

Jeg fikk selvfølgelig mens i går... Par dager tidligere enn vanlig :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...