Gå til innhold

Ser det stadig dukke ropp innlegg her om partnerbytte og åpne forhold, dette er vår erfaring:

Anbefalte innlegg

Mannen og jeg kom i en situasjon der vi hadde et supert seksualliv, men vi merket at det ble fort endel rutiner og litt for forutsigbart. Vi er utrolig åpne med hverandre og vi kom inn på temaet partnerbytte og åpne forhold. I første omgang kom vi fram til at vi skulle prøve på hver vår kant, det skulle være full åpenhet og ærlighet om det, og ok å si stopp for begge parter.

Han var først ute av praktiske årsaker, fortalte meg hva som hadde skjedd i ettertid og jeg skal innrømme at først så raste sjalusien i meg, men gikk fort over da han bekreftet for meg at det fortsatt var meg han elsket og foretrakk som seksualpartner. Så var det min tur, han viste da om det på forhånd og fikk virkelig kjenne på både sjalusi og et følelseskaos som var mye verre enn det var for meg. Men han var ikke sint, men vi kom fort fram i etterkant til at dette ble med den ene gangen. helt greit for meg, jeg fikk jo selv bekreftet at sex med mannen er å foretrekke, elskeren var bra han, men følelsene manglet, i tillegg så tente jeg på at mannen min er sjalu og vil ha meg for seg selv.

Vårt forhold kom styrket ut av dette, men jeg vil ikke anbefale det, det er russisk rulett med følelsne. En ting er fantasien, men fantasier er som regel best om de får være nettopp det. Så kos dere heller sammen med partneren, fantaser og prøv heller rollespill dere to, nye spennende steder osv.

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...