Gå til innhold

Hei alle :) Noen rugere her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Melder meg inn her igjen jeg:)) Har vært mye på "bli gravid" og litt her tidligere men hadde meg en liten pause. Nå er jeg tilbake og i gang med andre forsøk. Vi har vært prøvere i snart 2 år. Jeg har PCO og sambo har dårlig kvalitet på svømmerne.

6 dager siden egguttak og 4 dager siden innsett i dag. Tiden går såååå sakte! Denne ventetiden er som en berg og dalbane. I ene øyeblikket tenker jeg at dette forsøket går fint, men i neste er jeg usikker. I dag er jeg ikke noe særlig oppblåst lenger og de ømme brystene er nesten ikke der, og da mister jeg selvfølgelig litt motet:(...

Noen flere rugere? :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Jeg venter på å ta blodprøven på torsdag. Fram til i går var jeg veldig positiv, men i dag har jeg en utrolig dårlig følelse.

Skrevet

Hei!

Vi er helt likt i løypa, hadde innsetting på torsdag forrige uke, altså rugedag 4 i dag.. Lite symptomer, annet enn at jeg er uggen og småkvalm og litt ømme brystvorter når jeg kjenner på dem.. Uggenheten henger helt sikkert sammen med Cyklogest og puppene henger jeg på knaggen over eggløsningssprøyten og Cyklogesten..

Dette er vårt 7. iVF, så håper virkelig det er vår tur nå..

Masse lykke til:-)

Skrevet

Hei:) Ganske likt som dere jeg også da... Hadde innsetting forrige onsdag, så er vel på rugedag 5 idag. Var nok litt overstimulert etter uttak, så ut som jeg var 5 mnd på vei de første dagene. Er bedre nå, men kjenner symptomer på mensturasjon..... 5te forsøk dette, og det kjennes akurat som di forrige som var negative... Ikke lett å tenke positivt oppi alt dette, men man må ha håp:) Krysser fingrene for at det blir vår tur denne gang jenter:)

Lykke til:)

Skrevet

Hei Kat32:) Er en spennende tid dette... Noen symptomer:)? Er ikke så lett å kjenne noen på kroppen synes jeg ettersom vi er full av hormoner. Tvitvi for blodprøven din, hold oss oppdatert:))

Skrevet

Hei Tuttelura:)) Hele 7 forsøk! Og jeg som synes det har vært kjempe tøft å gå igjennom mine to... Kan ikke forestille meg hvordan du har hatt det... Ja nå er det virkelig din tur:D!! Skal krysse alt jeg har og litt til for deg. Hvordan har det vært med symptomene på de negative forsøkene? Har du hatt symptomer/bivirkninger av hormonene helt frem til TR?

Skrevet

Hei maoi:)

Samme her, så ut som jeg var langt på vei de første dagene etter uttak. Har roet seg nå, men er fremdeles stiv og støl. Spesielt når jeg strekker på meg, reiser meg ogg eller sitter ned osv... Har også kjent symptomer på menstrasjon de siste dagene, spesielt i korsryggen. Ganske likt de smertene jeg får en dag eller to før TR vanligvis. De ømme brystvortene er vekke men ømme bryster har jeg uten tvil... Tipper det er Lutinusen som gjør det desverre, men prøver så godt jeg kan å tenke positivt:) Får håpe TR holder seg laaaangt unna!!

Skrevet

Ruger på to egg siden 7. aug. Blodprøve på fredag.

Hadde store eggstokker og har hatt en del smerter etter uttaket. Fikk treningsforbud. Blødde mye etter uttaket da de traff en blodåre. Stoppet heldigvis raskt etterpå...Har vært oppblåst i magen hele veien, smerter i korsrygg og mage til nå, tett i nesen og blir fortere sliten. Bruker crinone. Prøver å ikke kjenne etter symptomer lenger siden dette er 3dje forsøk...

Lykke til! :)

Skrevet

Har også ømme pupper, og store har di blitt:) Stakar, di krymper med synarealen og vokser nå, opp og ned.... Kan bli spennende og se hvordan di bli seendes ut etter hvert... Kan ikke annet enn å le:) Jaja, vi skal tåle det meste, bare det blir en spire i magen til slutt:) Spennende og følge med dere nå frem mot test:)

x fingre og tær:)

Skrevet

Hei og takk for at du krysser:-)

På tidligere forsøk har jeg hatt litt murringer og småvonde bryster/såre brystvorter frem til ca. rugedag 9, og så har alt forsvunnet.. Føler meg litt mer uggen denne gangen og i går og i dag har jeg vært nervøs på en måte, akkurat som jeg har trent bena og er shaky i muskulaturen, hehe - aldri opplevd det tidligere.. Men, får prøve å ikke tolke og lure - skuffelsen blir stor nok allikevel..

Denne gangen har jeg gått både på p-piller i forkant av spray, Metformin og Prednisolon fra spraystart og Klexane fra sprøytestart i tillegg..

Masse lykke til - krysser alt som krysses kan for deg også :)

Skrevet

Hei Loppa:) To egg, så spennende:) Må innrømme at kunne jeg valgt så ville jeg også hatt to egg denne gangen:)) Har du hatt mange forsøk? Blødde mye sist jeg også, ikke noe kjekt... Synes symptomene dine høres lovende ut jeg, selv om de sikkert kan skyldes andre ting også. Tvitvi for deg:))!

Skrevet

Hei:)

Jeg ble ruger i dag! Så nå sitter jeg her og har helst lyst å bare holde bena krysset de neste 14 dagene! Hihi;)

Var heldig og fikk 7 egg på frys også, men håper virkelig at egget jeg nå ruger på er vår neste mirakel:)

Har en gutt på 20 mnd som ble til med ICSI på første forsøk. Håper vi er lile heldige denne gangen:)

Lykke til me ruging:)

Skrevet

Ja første gang med to egg! Detter er v¨rt 3. icsi + 1 frys. Og vet dere hva!

JEG HAR TESTET POSITIVT ikveld!!!!!!!!! 15 min. siden :D

Min første ordentlige positive test ever! Vi er litt avventende ennå før blodprøven på fredag. Får håpe den er høy :)

Lykke til videre alle! Jeg skal følge med her.

Skrevet

Det med skjelvingen har jeg hatt mye av denne uken og ikveld testet jeg positivt. Har ikke hatt det sånn på de forsøkene jeg testet negativt. En sterk positiv idag:) Rugedag 10.

Lykke til!

Skrevet

Oj, så spennende:-) Gratulerer så mye!!! Har ikke kjent så mye i dag i det hele tatt, men kjenner litt til den skjelvingen nå i kveld igjen.. Håper jeg får samme resultat som deg.. Uansett, ikke lenger enn rugedag 6 i dag, så mange dager igjen.. Tror jeg kommer til å snikteste på søndag:-)

Skrevet

Å, gratulerer så mye med positiv test Loppa :D :D :D

Det må være en ubeskrivelig følelse og endelig sitte med positiv test etter flere forsøk:)) Ønsker deg all lykke til fremover!! Blir spennende nå om det er en eller to som har klamret seg fast hos deg:D Må holde oss oppdatert:)

Skrevet

Hei mummy09:)

Spennende, håper spiren sitter hos deg. 7 egg på frys, for et flott resultat:D Jeg har ikke fått noen egg på frys noen av forsøkene pga kvaliteten, men har fått satt inn gullegg sier de;) Tvitvi:)

Skrevet

En liten oppdatering fra meg:)

Rugedag 7 i dag. Klarte ikke å la være å sjekke om Ovitrielle sprøyten er ute av kroppen nå siden det er 11 dager siden jeg tok den. Kom en strek etter en god stund, så den er nok ikke ute av kroppen ennå. Ble lurt forrige forsøk rundt disse tider da jeg trodde den svake streken var en spire, men det var det ikke.

Har hatt masse murringer de siste dagene som kommer og går i løpet av dagen, men må innrømme at jeg tviler på det går denne gangen heller. Har vært gravid før (men endte i SA) og da hadde jeg masse stikninger i livmor og superømme brystvorter rundt 9 DPO og utover. Det har jeg ikke denne gangen. Bare en dårlig magefølelse i dag:(

Skrevet

Hei :)

Tusen takk! Har testet hver dag og idag tok jeg en cbd og der sto det også gravid:)

HCG var på over 300 idag så jeg er spent på ul i september :)

Skal holde dere oppdatert!

Lykke til!!!

Skrevet

Er enda noen dager igjen! Hang in there!

klem

Skrevet

Hei alle :)

Hvordan går det med dere? Noen som har testet?

Jeg fikk TR i dag, dagen før testdag :( Fikk TR på samme DPO sist. Uff, nå er jeg skuffet og lei... Heldigvis har vi betalt for enda et forsøk som mest sannsynlig blir i oktober. Det blir forsøk nr.3 og alle gode ting er 3;)? Satser på det... Ønsker dere lykke til, håper det blir positive tester :D :D :D

Gjest Lykkes vi igjen?
Skrevet

Jeg er ruger og skal teste om ei uke.

Jeg kjenner litt stikking en gang i blant, ellers veldig lite. Mindre en sist tror jeg.

Håper vi lykkes denne gangen også.

Skrevet

En uke igjen til test for meg også, måtte de neste 7 dagene gå foooort!!

Skrevet

Hei! Nå er jeg endelig ruger jeg også! Var bare to bra egg igjen etter uttaket og selvom dette er vårt 1. Forsøk og jeg er 25 år så fikk vi da lov til å sette inn begge to, så vi er kjempehappy og er selvfølgelig veldig spente på hva som skjer videre! :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...