❤snupp(e)❤ Skrevet 15. august 2011 #1 Skrevet 15. august 2011 Typisk tegn på at jeg er gravid; jeg kan IKKE høre på denne sangen uten at jeg rett og slett hyl griner!! Og på lørdagen var det en lokal sangerinne som sang den på et kjøpesenter hvor jeg var! Måtte løpe bort fra stedet! Og noe annet som er litt rart, jeg er veldig glad i å strikke, men når jeg kikker på teppet jeg har begynt på så blir jeg skikkelig kvalm!!!! Hva har dere av nykker?
Fru.Vestavind Skrevet 15. august 2011 #2 Skrevet 15. august 2011 Hihi, kjenner til det med å sippe for ingenting:P Har sjølv problem med sangen E6 av DDE (haha, av alle sangar:P), kom til å nynne litt på den og tenke på teksten. Tårene flomma, og sambuaren min lurte på kva som skjedde! Haha:D Eg og er litt lite lysten på strikking for tida, noko som er utruleg rart! Men det går vel over får eg håpe;) Så held meg til anna handarbeid så lenge.
jlille Skrevet 15. august 2011 #3 Skrevet 15. august 2011 Gråter av alt Så slutten på en film, aner ikke hva den handler om eller noe, men de siste 5 minuttene som jeg så fikk meg til å gråte Sippeguri...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå