Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #1 Del Skrevet 15. august 2011 Jeg tok et brystløft i mai i fjor,og skulle egentlig ikke ha flere barn.. Men babysjuka tok overhånd og vi skapte en/ei til. Jeg er veldi i tvil om jeg vil amme og om jeg kan gjøre det. Er her noen som har ammet etter en sånn operasjon? Jeg slet veldi med de to første,og tror det ikke blir noe enklere denne gangen. Jeg har forferdelig vondt i brystene nå så de gjør seg nok klar men tanken på slite med å få det til er ikke noe særlig. Nr 1 fikk pupp i ca 2 mnd,da var det tomt. Nr2 fikk bare i 2 uker siden jeg ble syk og hadde feber i en lengre periode som resulterte i at jeg mista melkeproduksjonen. Jeg vet at babyer ikke MÅ ha morsmelk men at det er annbefalt. Jeg er ikke redd for hva andre syns om at jeg ikke ammer men jeg er fullt klar over at komentarer og blikk vil komme :-/ Noen som har vært gjennom dette?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143479416-noen-her-som-har-gjennomg%C3%A5tt-brystl%C3%B8ft/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå