Gå til innhold

Har kjærestene deres mange vener?

Anbefalte innlegg

Min mann har aldri kontakt med noen som helst utenfor jobb og hjemmet. Han hadde en del venner han brukte å være sammen med før, men det virker som om han har mistet all kontakt etter at vi fikk barn. Han går aldri ut etter jobb, får aldri telefon eller ringer selv. På kveldene sitter han bare hjemme. Jeg sier at han må komme seg ut, men han bare trekker på skuldrene og sier at han ikke har noen å gå ut sammen med. Han virker bare dyster og innesluttet, og det er ikke akkurat så hyggelig.

Fortsetter under...

Min mann har kanskje to- tre gode venner, men maaaange bekjente. Han er stadig på besøk til noen, for å prate litt og ta en kopp kaffe.

Men han jobber mye også, så det hender han er så sliten at han ikke orker å være sosial.

Han har 2-5gode venner, og mange bekjente. Han er mye ute med dem i perioder, så er det stille. Vi prøver og å være med venner sammen, type vennepar med barn, selv om det ikke blir så ofte.

Kanskje det er det dere mangler og derfor mannen er dyster og innesluttet? Kanskje han føler seg dratt mellom lysten til å være hjemme, og sammen med deg og barn, og med venner. Ville hvertfall funnet ut hvorfor han plutselig hadde endret seg sånn..

Han har ikke endret seg plutselig. Det har blitt sånn gradvis, i løpet av flere år. Han har fått mindre og mindre kontakt med dem han brukte å være sammen med, og så er det noen han brukte å være sammen med som har flyttet. Nå har han verken venner eller bekjente. Han omgås heller ikke folk fra jobben sosialt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...