to til tre Skrevet 15. august 2011 #1 Skrevet 15. august 2011 Jeg vet jo at noen barn går dagesvis mellom hver bæsjebleie, men min lille har hatt minst en om dag hele tiden, helt til nå når han er 5mnd. Jeg tenkte de begynte tidligere med sånne opphold hvis de skulle ha dem? eller kan dette være starten på noe sånt? dette sammenfaller også helt med at vi har gitt ham smaksprøver denne uka. en halv teskje banan eller mango om dag...kan det ha noen betydning?
Flaggermusa Skrevet 15. august 2011 #2 Skrevet 15. august 2011 Men når småen her ikke bæsjer en dag eller to så pleier jeg å gi han litt sviskesaft. Da kommer det som regel Vi bæsjer jo ikke alltid hver dag vi voksne heller, så hvorfor skal de små gjøre det.
Gutt 08 Jente11 Skrevet 15. august 2011 #3 Skrevet 15. august 2011 Høres veldig normalt ut! Dette er nok helt sikkert fordi du har startet med smaksprøver ja. Veldig vanlig å bli litt tregere i magen da. Det du bør gjøre er å kutte litt ned på banan til han har bæsjet igjen, og gi sviskemos som anbefalt ovenfor. Og pære kan du også gi. Da bør det snart rette seg igjen! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå