Flaggermusa Skrevet 15. august 2011 #1 Skrevet 15. august 2011 Hvis ikke, hva gjør dere når permisjonen er over?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #2 Skrevet 15. august 2011 Nei, men håper det ordner seg til januar... da er lille gull 13mnd! Vi krysser armer og bein! I verste fall tar jeg permisjon fra jobb, og jobber som dagmamma selv muligens. Er førskolelærer så håper det går greit
C.L.H85 Skrevet 15. august 2011 #3 Skrevet 15. august 2011 Nei, men vi står på venteliste:( Nabodama er dagmamma, så tenkte jeg kunne spørre henne om barnepass. I Verste fall må jeg være hjemme og låne penger av foreldrene mine en periode-håper jeg slipper det.....
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 15. august 2011 #4 Skrevet 15. august 2011 her dere fått avslag i posten eller hører man ikke noe før man har fått plass? når er barna deres født ? min er født i november i fjor så vet jeg ikke har rett på plass før neste år.. je utvider den ulønnete permisjonen min....
C.L.H85 Skrevet 15. august 2011 #5 Skrevet 15. august 2011 Hun er født 30.03.11, og vi søkte alt for sent... i Juni en gang. Så fikk brev om at de ikke hadde noen ledige plasser og at vi sto på venteliste. Er ikke ferdig med all permisjon før mars neste år.