Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #1 Skrevet 15. august 2011 hm en ting jeg ikke skjønner jeg har kjøpt reimas høst/var dress, den skal være helt vanntett, sikkert et dumt spm men hvorfor trenger jeg regntøy i tillegg da??? og kan jeg evt bruke denne på vinter med ullfleece dress under??? syns dette utstyr maset er innmari slitsom og har ikke råd til å kjøpe mer en akkurat det som er nødvendig!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 15. august 2011 #2 Skrevet 15. august 2011 Vi har også Reima høstdress, og jeg kan si at regntøyet ble ikke brukt mange gangene nei... Men det virket som om barnehagedamene foretrakk regntøy, selv om jeg gjentatte ganger prøvde å forklare at Reimadressen tåler like mye vann Om vintern tror jeg høstdressen blir litt kald, jeg har ihvertfall kjøpt en skikkelig vinterdress i tillegg.. (Reima, veldig bra den også!)
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #3 Skrevet 15. august 2011 Vi har Reima dress som jeg er veldig fornøyd med, men bruker faktisk regntøyet en del allikevel. Hvis det er øs-pøs regnvær fortrekker jeg regntøyet (og det har det vært mye av i sommer). Dessuten blir Reimadressen litt for varm av og til, da den er foret. I tillegg ønsker vi bare å bruke regnbukse innimellom og Reimadressen er ikke to-delt sånn som regnsettet. Dessuten er det kjekt med to alternativer når det ene henger til tørk! Så her brukes altså begge deler. Men både regndress og Reimadress er bittelitt for store i størrelsen, så de holder to sesonger, i tillegg til at vesla arver dem etterpå. Så klærne vil bli flittig brukt hos oss, han er jo ute i mange timer hver dag.
respektatauten Skrevet 21. august 2011 #4 Skrevet 21. august 2011 vi har både regntøy og reima høst/vår dress og ser virkelig fordeler med begge deler! derimot har vi valgt å bare bruke høst/vårdress om vinteren også, selv om det er ned i 30 minus.. har da brukt to tynne lag ull (ikke andre klær i tillegg..) og et tykkere lag ullfleece og snuppa har storkoset seg ute i kulden! hun har fint klart å bevege seg uten å bli hemmet av stive tykke dresser (som de ofte også har flere lag klær under likevel) hun har aldri vært kald og dette har passet oss utmerket i all slags vær!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå