Gå til innhold

Til å bli tullerusk av ;D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja no skal denne TR komme på fredag og kan virkelig si at jeg ikke gleder meg :/ (Håper at hun går seg bort!!)

Er spennende, men samtidig litt skremmende å gå å tenke på om alt har klaffet...jeg har jo ikke lyst til å ha for høye forhåpninger.

Har vært så usikker og når jeg leser om "tulle-symptomer" som andre har hatt så er det ikke rart det går i ball..

Vært oppblåst i magen, kvalm første del av dagen og trøtt (veldig fort kveldstrøtt). Kvalm i da også, men klart å spise litt.

Er bare så rart å tenke på at DETTE kan være noe, men likevel så tenker jeg at nå er jeg blitt gærn :D Rart med den kroppen hva man klarer å innbille seg :D:D:D

Men uansett ønsker jeg alle sammen en fin dag og kos dere masse :)(kanskje egentlig noen sannhetsord til meg selv som stresser lett :/)

He he he he :D

Masse klemmer fra meg;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skriver at dette var noen sannhetsord til deg selv, men du kunne like gjerne skrevet dette til meg.. sitter med akkurat de samme tankene og følelsene som du har..

Det at det er spennende, men så skuffende når TR kommer, og forhåpningene er kjempe høye, og man har alle nervene konstant i alamberedskap.. Jeg går og kjenner og føler hele tiden.

Jeg har halvannen uke igjen før TR kommer, og prøver å ikke tenke på det, men allerede så er jeg i gang igjen.. Prøver å være avslappet og late som om jeg glemmer det et øyeblikk, men neida.. gjør ikke det...

Håper du har en festespire , og håper jeg får det om halvannen uke..

Lykke til, ihvertfall...

Klemmer tilbake :-)

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Ja det er vanskelig når man liksom ikke helt klarer å slappe av, men konstant må minne seg selv på det hele tiden :/

Krysser uansett fingrene for deg og tusen takk skal du ha :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...