mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 15. august 2011 #1 Skrevet 15. august 2011 Jeg er 38 -fullgåtte og begynner uke 39 i morgen . 3 gangs og gått 4&5 dager på overtid med de andre.belager meg på det samme denne gangen.. Har de siste nettene: kveldene hatt mye kynnere. Har fått bekreftet at hodet er festet og det har jeg skjønt noen uker da jeg har hatt skikkelig nedpress og magen har sunket i uke 34-35. Igår våknet jeg med rier i 8 tiden - varte ikke mer enn 20 sek og kom litt uregelmessig 7-12 minutter.. Så stoppet d opp og hadde kun murringer og nedpress samt kynnere resten av kvelden ;( øm i magen når jeg la meg. Prøvde bryststimulering når jeg la meg ( dette har ikke fungert med de 2 andre.. Men jammen funka d ikke ) orka ikke stimulere så lenge da jeg trøtt pga alle vondtenr. Natten har bestått av noen kynnere men magen er fortsatt øm og rar... Flere som meg som har hatt rier som hat stoppet opp.. Samt gått dager/ uker før noe har skjedd???? Nr 3 er en luring ?? lurer på om jeg er noe mer moden.. Siden brystimulering fungerte og hodet har vært festet så lenge...( dette ble langt!!) lykke til alle fødeklare!!
mamsen30 Skrevet 15. august 2011 #2 Skrevet 15. august 2011 Jeg hadde termin på torsdag 11 august. På lørdag 13 august (2 dager over termin) fikk jeg rier på kvelden. De økte på og da de var temmelig vonde og med 4-5min mellom ringte vi sykehuset. Fikk beskjed om å komme inn og hadde da 3cm åpning. Ble lagt inn litt over midnatt og regnet med å føde i løpet av natten. Riene fortsatte hele natten, men ble ikke så veldig mye tettere eller kraftigere. På morgenen ble de svakere og etterhvert så stoppet det helt opp. Jeg hadde da fortsatt bare 3cm åpning, så da reiste jeg hjem. Her sitter jeg fortsatt ett døgn etterpå uten antydning til at det er fødsel på gang og 4 dager på overtid. Jeg er også tredjegangs fødende og fikk beskjed av jordmor på sykehuset at dette var klassisk for en tredjegangsfødende. Det kan ta lang tid å komme ordentlig i gang og ofte stoppe opp, men når det først setter i gang for fullt så går det gjerne veldig fort! Så nå sitter jeg bare og tvinner tommeltotter med barnevakt klar på telefonen
Petrine +spire=❤ Skrevet 15. august 2011 #3 Skrevet 15. august 2011 Jupp ( Desverre får en vel si. Jeg har holdt på sånn i snart 3 uker. Har vært flere ganger at jeg har tenkt at nå skjer det, men det har stoppet opp hver gang Frustrerende og ikke minst slitsomt. Mine rier har vært med alt fra 2 til 10 min mellom og de har vart fra 30 til 75 sek. Er 9 dager på overtid i dag ((
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå