Gå til innhold

Mannen drar på guttetur! Hva skal man føle?

Anbefalte innlegg

Mannen min skal på guttetur til Riga.

Det er selvsagt greit, og man har godt av å være borte fra hverandre litt. Nå har det seg slik at han drar med en kamerat som jeg vet er motorisk utro mot samboer. De drar flere menn i lag, og det er vist en skikkelig fylletur.

Jeg gruer meg litt til han skal dra. Men sier ikke dette til min mann.

Jeg skriver dette innlegget fordi jeg trengte å få lufter ut mine tanker. Jeg må jo stole på mannen min, men tankene er der.

Fortsetter under...

Jeg skjønner deg godt jeg.

Har det på akkurat samme måte selv.

Tror ikke jeg har noen god oppskift å komme med, men jeg har tenk at OM han skulle finne på noe tull (selvom det måtte være langt borte fra meg) så vil det ALLTID komme for en dag.

OM det skulle skje, ja da fortjener han meg virkelig ikke.

Fattig trøst, men dog....

En annen ting, dette med gutte og jentetur .. er ikke det litt "harry" ?? Eller er jeg helt 19steinøks som syntes det ?

Der jeg har vokst opp praktisrte man ikke kjønnsdelte turer, men det falt seg kanskje mere naturlig at gutta dro på feks fisketur.. jentene hadde også tilbudet, men vi hadde ikke intrs. Poenget er at vi i hvertfall kunne være med om vi ville.

Da var det jo heller ikke så "farlig" å bli ekskludert.

Bare en tanke som slo meg :)

Det der tenkter min mann om meg! Er sykt irriterende! Eller blir ganske forbanna egentlig! Jeg lufta tanken om at jeg og en venninne ville til syden bare oss to (han kan ikke ta ferie før til sommern igjen..), men det var visst ikke aktuelt, for hun var typen som kunne finne på hva som helst i fylla!! Jah, en det er ikke JEG!

Bare fordi kompisen hans er utro, så betyr ikke det at mannen din kommer til å være det. Ta det med ro :)

Og du som synes det er harry med gutte-/jenteturer - hvorfor i all verden synes du det? Selv synes jeg det er helt knall å kunne dra på shoppingtur til utlandet med mine venninner. Kunne ikke falt oss inn å dra med mannfolka på det!

Annonse

Du kjenner selv mannen din, så du vet best selv hva du bør/vil føle.

Men: "En skikkelig fylletur" til Riga? Høres ikke særlig voksent ut, spør du meg. Hadde min mann foreslått noe sånt, hadde jeg ikke greid å ta det alvorlig en gang.

Jeg er lite sjalu av meg, så om min mann hadde reist på guttetur hadde det vært helt greit for meg. Hadde jeg gruet meg litt til dette så hadde jeg sagt ifra til han. Han sier ifra om det er noe om jeg skal på jentetur eller en tur på byen, så for oss er det ikke unormalt å siifra om vi gruer oss eller om vi tenker veldig mye på det.

Min mann er mer sjalu enn meg, vi har tatt tak i dette sammen og det er ikke så ille nå. Vi har funnet løsningen med å prate om det.

Jeg hadde blitt mest sur for at han skulle til Riga uten meg jeg da, ikke fordi jeg skal passe på men det er jo RIGA!!!

Er mannen din en enkel sjel som lar seg påvirke av kompisene i så stor grad at han mister egen moral og meninger og etteraper andre han er sammen med han da?

Min kjære sine kompiser reiser på såkalte gutteturer. Da knuller de horer og koser seg :)

Siden kjæresten min fortalte meg om dette i starten av forholdet, rett etter at han fikk vite hva som foregår på disse turene, kan han naturligvis ikke reise på tur med den gjengen. Det er jeg jævlig glad for.

Og ja, jeg har fått vite mange ufyselige detaljer fra turene, og det kvalmer meg å møte mennene det er snakk om, og ikke minst deres koner.

........og når skal dere naive kaklehøns innse at hvis et mannfolk først bestemmer seg for å være utro, så spiller navnet på byen ingenting.

Vil et mannfolk være utro, så hopper han heller på nabokjærringa eller et eller annet hull i jobbsammenheng. For dem er jo gratis.........;)

Bortsett fra det;

Hvis en type prøver å finne seg ei hore i Riga, så blir han skuffa.

99% av horene på strøket der er russiske.... Flesteparten ser ikke ut i dagslys, og hallikene med våpen står ved siden av og følger med.

Beskrevet av min single og skuffede nabo som var der i sommer.

Annonse

Greia er vel den at en mann som IKKE har bestemt seg for å være utro, kan ende opp med å være det likevel, hvis det er tilstrekkelig alkohol og gruppepress med i bildet.

------------------

.........er en mann så lett å lede er han vel ikke så veldig mye å samle på heller?? Med mindre man ønsker seg en ny "hund" å ha i bånd hele tiden.

11.33 jeg er så enig med deg.

Vil de være utro, så er de det hvor som helst. Oftere i nabohuset enn i det store utland tror nå jeg. Og OM damene her inne visste hvor vanlig det er å ha seg med nabokjerringa, så hadde de tatt frem den største stekepannen i skapet og gitt seg ut i nabolaget.....

Tips: Hun blonde, unge, nyinnflyttede med taite klær og D-cup og mannen i nordsjøen mesteparten av tiden er den første du bør kaste deg over!

hehe - så forskjellig kan vi ha det!

Jeg oppmuntrer mannen min til å dra på tur med kamerater innimellom. Jeg vil at han skal ha litt tid for seg selv uten ansvar så mye som han står på hele tiden.

MEN så er jeg trygg på ham i forhold til at han ikke blir for full, ikke finner på noe tull osv.

Jeg får faktisk ikke lov til å ha besøk av et par fedre her mens kjerringa er på seinvakt - for at våre jevnaldrende unger skal kunne få lekt sammen, fordi de likestiller det å drikke kaffe med ei dame mens ungene løper rundt som å ligge med henne. Et par venninner vil ikke invitere meg hjem til seg selv hvis mannen er der, fordi de er redd for at jeg skal stjele mannen siden jeg er singel alenemor - og vi er visstnok desperate etter å få oss noe og skyr ingen midler...

For vi russiske jenter er stygge som juling og egner oss mer som søppel.

----

Nå snakket vi vel om horene på strøket i Riga.

Men, hvis du følte deg truffet så synd for deg.....

Og for de som ikke har lest hele tråden;

Naboen min "klaget" over at stygge russiske horer i Riga så utslitte ut, og hvor væpnede halliker sto og passet på "inntekta" si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...