Atheamor Skrevet 14. august 2011 #1 Skrevet 14. august 2011 Hei Jeg lurte på om dere hadde noen gode tips på trening? Jeg er så usikker på hvordan jeg kan trene, hvis dere skjønner?! Det jeg lurer på er hva man kan gjøre? Er det lurt å svømme, gå turer, treningsstudio.... Tusen takk for svar Dette er så spennende
klatrejenta Skrevet 15. august 2011 #2 Skrevet 15. august 2011 Heisann Står endel om trening og graviditet her: http://nhi.no/foreldre-og-barn/svangerskap-og-fodsel/livsstil/rad-om-trening-under-graviditet-24743.html
MammaMø med to små Skrevet 15. august 2011 #3 Skrevet 15. august 2011 Hei:-) Av trening kan du gjøre stort sett alt hvis du har trent litt fra før av:-) Jeg trener spinning, zumba og styrketrening. Eneste jeg ikke gjør er å hoppe for mye, rett å slett fordi jeg ikke er komfortabel med det. Også skal man være litt forsiktig med styrketrening som krever buktrykk. Altså type styrke der du strammer til og får trykk på mellomgulvet... om du skjønner.. er du usikker,spør legen din:-) All trening er god trening i svangerskap, men har du trent litt fra før av er det bare å fortsette som vanlig:-)
barebea84 Skrevet 15. august 2011 #4 Skrevet 15. august 2011 Heii jeg anbefaler deg å ta en titt på bloggen til cathrineslilleboble.Blogg.no. Der finner du masse nyttig om trening innenfor alle trimestrene og hordan man skal bygge seg opp igjen etter fødsel. Hun er dyktig å vet hva hun snakker om, så denne har hjulpet meg masse gjennom hele graviditeten ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå