Gå til innhold

Eksakt samme vekt- 2 måneder etter!

Anbefalte innlegg

Hei!

Må bare fortelle om en oppløftende sv.skapskontroll fredag.

Var da 2 mnd siden sist kontroll, og jeg grudde meg veldig til veiing. Sommer, sol, IS og andre gode ting. Har spist endel usunt. Så jeg stålsatte meg, tenkte at jeg nok hadde gått opp endel kg.

Da vektnåla stoppa, var det på grammet det samme som sist- som var i juni.

Det var en god følelse :)

Urinprøve, blodtrykk osv var helt i orden. Så det var deilig å få bevis på at man kan ha gode resultater tross gravid med overvekt :)

Fortsetter under...

Så bra! Da har du nok vært litt flink likevel. :)

Jeg holdt også vekten i løpet av sommeren, så gikk jeg plutselig opp 2 kilo og ble litt deppa. Men nå er de borte igjen. ;) Jeg tipper det var vann i kroppen, for det var veldig varmt da jeg gikk opp de to kiloene.

Jeg går på Adipol på Riksen, og forsøker å holde meg innenfor de 5 kiloene jeg "får lov" til å gå opp der. Nå er jeg akkurat opp 5 kilo, da, så vi får se om jeg klarer å holde vekten der de siste to ukene, men det spørs vel siden jeg må regne med både større baby og mere vann i kroppen. Men prøve, det skal jeg! :)

Så flink du har vært! Jeg gikk opp 18 kg med nummer en og fikk ikke bort alle kiloene mellom svangerskapeene. Nå var jeg redd jeg skulle gå opp like mye denne gangen, men har så langt bare gått opp 1,5 kg. Virker som junior benytter seg av de fettreservene som er her allerede :)

• 2 uker senere...

så utrolig gøy å lese at det går....jeg er da 14 uker på veg nå.....synst det går utrolig seint dette her, men iallefall så har jeg da gått ned nesten 4 kg, og jeg holder meg stabil, dette er jeg selvsagt kjempe fornøyd med....tenk om jeg kunne klart å holdt meg hele svangerskapet, det hadde ikke gjort noe...har jo tross alt nok på kroppen.....

men når begynner det å vise på dere...jeg føler at det viser, men jeg er jo stor fra før av da....også sitter liksom magen så høyt oppe...synst det er litt merkelig....og hvor mye har dere lagt på dere, blir dere anbefalt å legge på dere???...jeg har en bmi på ca 39 tror jeg.....og jeg holder gjerne vekten...jeg spiser sunt og nok, og jeg prøver å gå en rolig tur hver dag....(har svangerskapsdiabetes)....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...