Undretrollet Skrevet 14. august 2011 #1 Skrevet 14. august 2011 Nå har babyen vårt kjempeaktiv og presst meg i alle retninger tre timer i strekk. Har aldri opplevd så vannsittig intens aktivitet. har termin på tirsdag, og har hatt endek kynnere i dag. Kan det være at det er noe galt? Blir jo bekymra sånn som den holder på non-stop, det klikker i magen hele tiden, og det er ganske vondt etterhvert... Håper noen vet eller har opplevd liknende...
Cocopuffs Skrevet 14. august 2011 #2 Skrevet 14. august 2011 Jeg har hatt noen dager der det har vært helt galehus i noen timer.. Men så roer hun seg etterhvert.. Prøvd å gå litt rundt? Det pleier å hjelpe her, vugge hun litt i søvn Huff, vet det er vondt.. hvertfall når de begynner å vri og vende hodet nedi bekkenet, det er rett og slett helt j****...
Petrine +spire=❤ Skrevet 14. august 2011 #3 Skrevet 14. august 2011 Ja sånn er det her også til tider. Går helt amokk inni der hehehe. Merker det er litt forskjell på dagene nå. I går var han helt vill, i dag er han veldig rolig.
Undretrollet Skrevet 14. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2011 Godt å høre at flere har hatt det slik, da er det kanskje vanlig... Ja, dette er virkelig ubehagelig. Det presses i alle retninger og magen humper og vrir seg hele tiden. Mannen mente jeg måtte ringe føden å høre hva dette skulle bety, han syntes det var så ekstremt Skal ta meg noen spaserrunder i stua og se om det roer den ned.
Fjellrypa venter gutt nr 2 Skrevet 14. august 2011 #5 Skrevet 14. august 2011 Jeg har en ekstremt aktiv gutt i magen og han har vært veldig aktiv fra da jeg begynte å kjenne han i uke 20. I forkant av dette var vi på 4 ultralyder (en ordiner og tre gjennom forskning) hvor jeg fikk streng beskjed om å IKKE spise sukker neste gang jeg skulle på ultralyd...! "Jammen, jeg har ikke spist noe med sukker i dag"! Nå er jeg bare i uke 30 og poden har sparket på meg ribbeinsbrist og en betennelse i ribbeveggen. I går var det aktivitet HVER time gjennom dagen og det var noen helt sinnsyke smerter. Særlig på ribbeinet som allerede er bristet... I dag har jeg gått mye og da roer han seg litt. Men jeg er også bekymret når det er så SINNSYK aktivitet. For en uke siden var jeg på føden (trodde det var premature rier, men det var da de oppdaget ribbeinsbristen) og da ble det tatt ultralyd mens han var veldig aktiv. Legen bemerket at dette var en "robust, sunn og frisk baby". Så jeg har slått meg til ro med at en aktiv baby er et sunnhetstegn...! Lykke til! (og hold ut!) (Huff, ble lengre enn jeg hadde tenkt dette)...
Undretrollet Skrevet 14. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 14. august 2011 Huff, hehe... Det er jo nesten komisk at man kan bekymre seg for alt mulig... Men har hatt rimelig passe med aktivitet denne ungen her, hele tiden. Så da begynner man jo¨jo å lure på om den plages eller noe når den går helt bananas plutselig! Huff, brudd og greier, tipper det er ganske sjeldent!! Håper det leges fort og at du ikke har altfor vondt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå