Gå til innhold

Partnerbytte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg personlig hadde ikke klart å dele partneren min med en annen. Tror jeg hadde tatt knekken på forholdet vårt.

Virker ikke som du klarer det heller. Snakk med mannen din. Si det som det er nå. Hjelper ikke angre etterpå...

Skrevet

Hadde min mann gått rundt med ett slikt ønske og derpå bli sur for han ikke får lov når første anledning byr seg så hadde jeg dumpet han.

Hadde ikke orket å leve med en mann som drømmer om å sette ut i live å knulle andre. For det er det han vil, knulle. Æsj.

Skrevet

Lurer bare... Hvorfor har han kontakt med henne, og ikke mannen? Virker nesten som om de er forelsket, og mannen er en tøffel som dilter etter.

Skrevet

Vi måtte droppe det "fordi han innså at det bare ble bråk ut av det"? Hvilken særdeles respektfull måte ovenfor deg å formidle at han dessverre ikke kan ha sex med henne likevel. Det han egentlig sier er "jeg er drithypp på å knulle deg, men dama blir så grinete så jeg tør ikke, jeg gir egentlig beng i henne og følelsene hennes, men nå som vi har fått en unge blir ting litt vanskelig".

Det slutter aldri å forundre meg hvor mye dritt folk i forhold finner seg i. Sorry Hi, men jeg vedder arva mi på at gubben din på et eller annet tidspunkt kommer til å ha seg enten med denne dama eller en annen.

Skrevet

Tror mannen er på tur ut av forholdet allerede.

Skrevet

han har mye kontakt med mannen i det andre forholdet også..

men jaa, han ringer offte den andre jenta....eller melder med henne...

og når dere sier det så var det en jævlig måte å si at det ikke ble noe av alikevell... tenkte ikke over det før nå jeg...

hmm... :/ man kan liksom ikke stoppe noen når de har følelser for noen eller... det suger... jeg føler meg egentlig lost uansett hva som skjer..

Er jo livredd for at han skal ha seg med noen andre...

nå tenker jeg på om de kanskje gjorde noe på den festen de var på sammen uten meg for et par helge siden... :(

Skrevet

Mannen din er en dust, enkelt og greit.

Som jeg sa, skal man begi seg ut på slike "eventyr" skal det være fordi BEGGE to vil.

I tillegg er det en prosess det å finne noen man klikker med, også seksuelt. Det er spesielt vanskelig når man er to par.

Som jeg sa tidligere, dette virker ikke til å være noe for deg, og din mann SKAL respektere både deg og det. Klarer han ikke det så er han vel i grunn ikke stort å samle på i det lange løp.

Jeg håper ting ordner seg til det beste for dere begge!

Og den tekstmeldingen, det var bare dust det også, akkurat som han som sendte den.

Hilsen swingeren lenger opp her...

Skrevet

Tror nok at mannen din og venninnen allerede har tatt noen runder i bingen, mulig at hennes mann også har deltatt. Beklager å måtte si det, men nokså innlysende.

Skrevet

Partnerbytte ville jeg ikke vært med på men en firkant kunne vært en mulighet om mannen hadde ønsket det.

Skrevet

haha, det var så sinnsykt bra i går, jeg , forloveden min og han typen i det andre forholdet var hjemme til meg.

Jeg drakk og ble brisen, og det var bare jeg som drakk,

jeg la ann på typen i det andre forholdet, flørtet med han hele kvelden,

og gjett om min kjære ble sur da! :D

og han som ville at jeg skulle ha sex med han!! haha, tror han har omebestemt seg ! :P

- HI

Skrevet

Hvis dene jenta er venninne av deg kan du jo kanskje ta en prat med henne? Spørre hva som foregår, og om det er noe som foregår? Fortelle henne at du ikke ønsker dette. Er hun venninne må hun jo forstå det vil jeg tro.. Ettersom mannen din tydeligvis er umulig å prate med..

Skrevet

Men du erfremdeles hos ham? Hvor kuet går det an å være?

Han har sikkert funnet ut at han bare ønsker at han kan ha sex med henne, mens du ikke får ha sex med noen.

Skrevet

Hvis mannen din sendte melding til hun andre om det ikke kom til å bli noe av.....for så at du flørter hemningsløst med mannen hennes!!!! Jeg skjønner godt at mannen din ble sur på deg!!!!

Skrevet

Kjære, vakre vene. Er det samme personen som sitter og kødder med de stakkart empatiske BIM-damene her eller?? Virker som det er samme dama (eller kanskje mannen) som har skrevet tråden om bankkortet og fryktet brudd, og nå om tvungen swingers-virksomhet, og det må være kødd fra ende til annen....?! Dette er bare for komisk og dumt til å være sant! Og OM det er sant, herrefred, se til få deg et liv, og finn deg en mann med litt hold i! Eller nyt livet alene for ei stund!

Skrevet

Dere har ingen verdens grunn til å sitte å være så frekk!

dette er faktisk sant, ikke kom her å kall meg lystløgner, dum osv...

er utrolig dårlig gjort!

her forteller jeg dere et problem som jeg har for å få råd og tips og ikke minst deres synspunkter, så får jeg slengt allverdens dritt etter meg!!

unskyld, skal ikke snakke med noen om mine problemer igjenn.

-HI

Skrevet

Utrolig så frekke enkelte kan være

Skrevet

Så utrolig bra HI!! Skulle likt å vært flua på veggen da ;)

Hvorfor har partneren til HI "rett" til å bli sur fordi HI flørter litt med den andre mannen og han ikke får lov å ha sex med den andre dama? DET kan jo ikke sammenlignes i det hele tatt!!

Skrevet

Takk :D

Dagen etterpå dro jeg på vlub 4 shop og kjøpte meg sexy kjole og glidemiddel med smak.. kjærestn min bare" ooh nice, skal vi teste det ut i kveld?" og jeg svarte med "nei, dette har jeg kjøpt til parnerbytte"

haha, da snakket han ikke med meg resten av kvelden... :D

hehe, alt har endt med at han "angrer" seg for det han har gjort osv..

men hvis jeg ombestemmer meg så er han liksom åpen for det enda -__-

Skrevet

Han VIL ha sex med den andre jenta, men VIL IKKE egentlig at du skal ha sex med noen andre. Det var vel bare noe han sa for å få "godkjenning" av deg til å ha sex med henne.

Ville vært obs på han jeg! Han har mye kontakt med henne, så kan hende de to allerede har noe på gang.

Skrevet

Enig med 00:52.. Ville passet litt på han for syns det skurrer litt!

Skrevet

..men når du sier "nei, dette har jeg kjøpt til parnerbytte"

blir ikke det litt teit hvis du ikke vil gjennomføre det.. Isåfall skjønner jeg jo at han blir litt forvirra.Tror du må finne ut hva du vil.

Men det virker som om dere er ganske sjalu av dere på hver deres kant så at det blir kluss mellom dere etterpå er det jo stor sannsynlighet for.

Skrevet

Ja, ok, så hvis historien er sann, ja da gjentar jeg meg selv: " OM det er sant, herrefred, se til få deg et liv, og finn deg en mann med litt hold i! Eller nyt livet alene for ei stund!"

Og det er faktisk ikke vondt ment, snarere tvert i mot. Beklager at du føler det sånn!

Skrevet

det er jo ikke bare å bare å si at jeg skal dumpe han når jeg elsker han å har barn med han, så enkelt er det ikke. å et liv det har jeg.

men gjett hva som skjedde i helgen... på fest.

kompisen min fant kjæresten min klinanes med jenta i det andre forholdet i senga mi, han kom ut og sa det, jeg så på han i det andre forholdet og begynte å gråte.

mannen i det andre forholdet så på meg å så "skal jeg stoppe de?"

han gikk mot der de lå for å stoppe de, istede så løp jeg forran han, klinte med han i 3 sekunder før jeg løp på doen og braste ut i gråt for å så løpe ut i tunet å gråte enda mer.

Seinere på natta da jeg kom inn igjenn så sov de to i samme seng,

jeg ser bare på mannen i det andre forholdet å rister på hodet,

legger meg på soffaen, og neste dag er kjæresten min borte, og siden har jeg ikke sett han...

Jeg er så fra meg, hva skal jeg gjøre?

ene kompisen min hadde vissnok hørt noe snakk om at han har ødelagt alt å ville ta livet sitt, at han aldri kom til å tilgi seg selv, osvosv...

dette er forjævlig...jeg har ikke ord for hvor såret jeg er

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...