Gå til innhold

Partnerbytte?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Etter dette innlegget (20.13), så greier jeg ikke lenger å tro på historien din..

Beklager, jeg er aldri frekk her inne, men enten troller du oppi dager, eller så er både du og gubben din, stokk dumme.

Så mye drama og så mye festing, og dere har liksom barn?

aldri frekk her inne?

det er jo sylfrekkt å si at dette er tull når det ikke er det,

eller å be noen om å skaffe seg et liv, ellerk alle noen stokk dumme.

Hvis du ikke kaller dette frekt så vet jeg no ikke hvem av oss som er dette.

Nei vi har ikke barn på bare LIKSOM, men på ekte ja.

Du MÅ tåle å få de tøffe tilbakemeldingene også, når du legger ut noe sånt! Om ikke bør du nesten la være å bruke slike fora, for her er det er LOV å si hva man mener. Og det at mange syns at dette er en utrolig sak (les: finner det vanskelig å tro at det i det hele tatt er sant) betyr vel egentlig at du bør ta til deg litt av det de sier, tross alt! Du kan ikke forvente milde og støttende tilbakemeldinger på noe sånt!

Annonse

Vel jeg har lest alt her nå, må si at jeg synes masse av dette er bare sprøyt å tull. Høres på meg som at dere er et utrolig ungt par. Som nettopp har fått et barn, kansje ingen av dere har forstatt ansvaret dere har som foreldre og kjærester. Problemet er ikke swingers eller partnerskaps bytte, det er heller at dere ikke har funnet hverandre etter et svangerskap. Vet ikke noe om hvordan sexlivet deres har vært både før og etter svangerskapet. Det at han ville ha prøve swingers og med det annet paret er enten en av 2 ting endten er han intr i den annen jenta, ellers har det vært veldig lite sex mellom dere for tiden, ikke at det er rart da du nettopp har født barn og vanligvis må vente til rensesprossessen er over 6 uker . Har gått gjennom dette mange ganger selv da jeg har en samboer som er veldig sexuell av seg, har tatt opp swingers noen ganger han å og jeg har sagt at det hører intr men er ikke noe for meg. Har heller hatt på meg noen sexye klær å vist ham at jeg er nok for ham. Har brukt div leketøy osså da vi har vært i lag over 10 år å må passe på å tirre hverandre.

Nå må jeg si hvis samboern din har allerede vært utro har du bare 2 valg. Det vil si enten må du kaste han ut og bare ha kontakt med ham som faren til barnet ditt, ellers må du ta det vanskelige valget det vil si at du tilgir ham dette feiltrinnet hvis det er et feiltrinn. Da må dere snakke ut skikkelig og glemme det allså aldri ta opp det igjen.

Hvor gamle er dere egentlig? Det lurer jeg litt på..

Men ja, det finnes mange drittsekker der ute, og du har nok en av dem. Men sett deg nå ned og tenk..Er det dette livet du vil leve? Ta tak i deg selv for deg og barnets skyld. Hev deg over det, og kom deg videre.

Ikke gjør det. Kommer til å sette varige spor i deg. Ikke fordi det er galt, men fordi du har en dårlig følelse og ikke er sikker. Du er uansett for ung til å takle ølelsene og deg selv rundt dette. Vent til du er over 35... Om du er sammen med en som ikke vil respektere deg og vil noe slikt nå, så slå opp.

17 år og 21 år ja det forklarer egentlig ganske mye må jeg si, du må ikke tro jeg ser ned på dere for at dere er så unge og får barn. Var selv 17 år og faren til barnet mitt var 21. Det som hendte mellom oss var at jeg ble fort voksen etter at barnet var født mens han var på samme sporet før og etter at dattra vår ble født. Allså fest, biler osv som du skjønner. Jeg hadde ikke tid eller krefter til slike ting etter at barnet ble født. Brukte det meste av tiden min til å passe huset og babyen, med at du er alene med dette blir du sliten, amming om natta tar jo på kreftene osså . Derfor orket ikke jeg å sitte oppe halve natta noe mere. Det endte med mindre sex, mindre kvalitetstid og en kar som satt opp på natta å søkte sexpartnere på nettet. I stede for å hjelpe meg med hus og hjem levde han som en tenåring. Vel kasta han ut etter 1 år da giddet jeg ikke mere . Nå er jeg 32 år mor til snart 5 har fått meg en samboer som stiller opp hjemme med både hus og hjem. Må si HAR et bra sexliv når vi er to om ting.

Derfor må du sette deg med med mannen din og snakke ut med ham fortelle ham hva du ønsker av livet dere har i lag,

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...