Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #1 Skrevet 14. august 2011 et vennepar av oss på samme alder lurte på om jeg og forloveden min ville ha parnerbytte med de for 1 kveld, altså dette handler om sex. Planen er å drikke oss sørpe full og ha sex med hverandres parnere, alle er helt gira på dette, bortsett fra meg... Jeg er livredd for kjæresten min, vil ikke at han skal ha seg med noen andre en MEG. Vi begge parene har 1 barn hver på samme alder også... Jeg føler bare at det ikke blir rett, men når jeg nevner det til kjæresten min så blir han bare irritert, for han vil nemlig dette, og den andre jenta er kjempe pen! mye penere en meg! men samtidig så er han parneren jeg skal ha for en kveld kjempe kjekk og grei også... men jeg vet ikke om jeg liker dette jeg....hva ville dere gjort i en sånn situasjon...? Vi gjør dette fordi "de" vil piffe opp sexlivene sine litt, og utforske nye ting.... kommer det egentlig noe positivt ut av dette? pluttselig fikk jeg den ekkle kvalme nervøse følelsen i kroppen som jeg hadde da jeg var nyforelsket en gang....jeg er så confused, hjelp meg!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #2 Skrevet 14. august 2011 Drikke seg sørpe full for å ha sex med noen andre høres utrolig usjarmerende og fjortis-aktig ut. Jeg hadde ikke orket å være med på noe slikt.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #3 Skrevet 14. august 2011 1. Å drikke seg driting for å klare dette, er helt feil. Da er hverken de, eller dere modne/ åpne for det. Å ta seg noen glass er helt ok. Men hva er vitsen med å drikke seg sørpe? Man presterer dårligere og vil ikke huske så mye. 2. Om så mye som en av partene føler 1% usikkerhet skal det IKKE utføres! Her må du ikke la deg presse, om du føler deg ukomfortabel med det. 3. Å utføre noe slik krever god selvtilitt (sitat: hun er mye penere enn meg) og 100% ærlighet og åpenhet fra alle fire. Så nei, du skal ikke gå med på, eller la deg overtale til dette.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #4 Skrevet 14. august 2011 Jeg kan nesten garantere deg at med din usikkerhet kommer dette til å føre til et brudd mellom deg og din partner. Du høres ikke moden ut for dette i det hele tatt, og du må bare si det rett ut til partneren din at dette blir du rett og slett ikke med på. Hvis han ikke gir seg, så må du bare si at du har alltid drømt om å se på at en stor, svart mann med veldig stor kuk tar partneren din hardt i rompa doggie-style, og at du er villig til partnerbytte hvis han først gjør dette for deg.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #5 Skrevet 14. august 2011 Nei,herlighet... Dette er noe som er greit KUN om alle parter er enige om det, du må aldri finne på å gjøre det når du sitter med disse følelsene. Jeg for min del hadde aldri klart å gjennomføre en slik ting, for min kjæreste er min, HVERTFALL på sexfronten.. Må være andre måter å kunne utforske seksualiteten sin på enn det, og om ikke din kjæreste respekterer og forstår at dette ikke er noe du vil, så er han en idiot.. i mine øyne!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #6 Skrevet 14. august 2011 Jeg er ei jente med veeeldig dårlig selvtillitt etter svangerskapet, jeg føler meg presset og er veldig usikker på om dette er lurt... hmm, jeg vet ikke...det er mer en one night stand... kanskje jeg og kjæresten min merker hvor glade vi er i hverandre etterpå....eller i hverstefall blir forholdet ødelagt.... å jeg er så redd for kjæresten min...gråter nå..
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #7 Skrevet 14. august 2011 haha, 23:14 , du er morsom, her kom smilet frem :-) dere har helt rett... dette vil jeg ikke!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #8 Skrevet 14. august 2011 Så bra;) Nei, dette må du rett og slett ikke finne på. Jeg har selv sagt nei til å dra inn en tredje jente, selv om jeg vet mannen er gira på dette. Jeg har trodd jeg kunne greie det, men når jeg begynte å kjenne etter ble det helt feil for meg og jeg ble nesten fysisk syk ved tanken på å se ham gjøre noe seksuelt med en annen jente. IKKE gjør det. Det er lettere å leve med at partneren din blir sur.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #9 Skrevet 14. august 2011 Kjære deg, HI. Jeg er av den oppfatning av at man lager egne regler for eget forhold, og at dersom man er helt trygg på at man har lyst på partnerbytte, trekanter osv så er det nobody's business. Dette forutsetter imidlertid at ALLE parter uavhengig av press utenfra er helt bunnsolid sikre på at det er dette de vil. Man må ikke finne på å gjøre sånt for å glede partneren sin. Aldri i VERDEN! Hvis du ikke vil gjøre det, hvilket du åpenbart ikke vil, så gjør du det ikke. Hvis ikke forloveden din finner seg i det så er han med respekt å melde helt fullstendig bak mål. Å foreslå det er selvfølgelig helt greit, men å regelrett forvente at du går med på det er totalt uakseptabelt! Jeg har hatt trekant sammen med min nåværende kjæreste, og det var helt fantastisk. Dette var riktig for oss, og det var riktig for HVER AV OSS. Hadde en av oss vært i den minste tvil, så hadde vi aldri i verden gjort det. Du har all rett på din side til å si blankt nei, og det skal forloveden din vitterlig bare respektere. MAKAN!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #10 Skrevet 14. august 2011 enig med 23.14 Må aldri gå med på dette. Hvorfor folk i det hele tatt har behov for å ha sex med andre enn partneren sin er helt uforståelig for meg. Har swingersvenner, men det ender (utelukkende) alltid med at en eller to av partene utvikler følelser - og det ender aldri med bare den ene natta....
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #11 Skrevet 14. august 2011 Si at du går med på det, hvis du får dama
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #12 Skrevet 14. august 2011 haha det sårer meg litt at han vil.. jeg har aldri følt meg bra nok, og hvertfall ikke nå... Serriøst, jeg sitter å er kjempe deppa pga dette... men hvis jeg går med på det så skal jeg faen meg gi den andre gutten nytelse som sambo ikke har skjent før! nå ble jeg pluttselig sint, fordi han ikke nøyer seg med meg! ååh, nå kom sinnet skjenner jeg ! Skal hvertfall være sikker på at den "nye" parneren min vil ha meg i senga flere ganger, fyfaen. FML - HI
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #13 Skrevet 14. august 2011 Det som jeg mistenker her, er at din kjæreste dessverre er hypp på denne andre dama. For å gjøre utroskapet mer "legitimt" og akseptert, har han funnet på denne partnerbyttegreia i dialog med mannen til denne dama, som av en eller annen årsak synes det er greit å dele på henne. Sier ikke at det er 100% riktig, men siden han likevel er så gira på å gjennomføre dette selv om han vet at du sliter med dårlig selvtillit og at du egentlig ikke ønsker det. Klem, håper det ordner seg for deg på en eller annen måte.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #14 Skrevet 14. august 2011 godt mulig det... :/ han har løyet til meg også å sakt at han ikke har sååå lyst, men når jeg så på meldingene hannes på mobilen så hadde han sakt det flere ganger at han vil dette! og jeg føler faktisk at dette er litt utroskap..... jeg vet ikke...jeg skjenner at kroppen min skjelver og jeg fryser og blir kvalm......vet ikke om det er fordi jeg er lei meg, sint, redd, eller hva det er for noe... men jeg har hvertfall en ekkel følelse i magen som ikke burde være der... Takk, klem tilbake
Omnipakk Skrevet 14. august 2011 #15 Skrevet 14. august 2011 Ikkje la deg presse til dette.. Eg har høyrt mange historiar om forhold som har smuldra opp etter slike erfaringar, spesielt om det er slik at ikkje alle involverte var heilt førebudd på kva som venta. (ser ikkje vekk i frå at det kan vere kjekt for folk som er heilt med på notane - alle mann, men det er ein anna diskusjon) Det kjem ikkje til å føles bra å vakne opp dagen etter når dette er noko du har tvinge deg sjølv til. Lukke til!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #16 Skrevet 14. august 2011 Skjønner godt at du er sint. Bruk gjerne sinnet til å fortelle samboeren din nøyaktig hva du mener ... Det er fullstendig umodent av ham å forvente at du blir med på partnerbytte, og om mulig enda mer umodent å bli grinete fordi du sier nei! Skal pent innrømme at jeg og kjæresten har hentet inn en tredjepart i ny og ne (har til og med vært involvert i en femkant en gang på en fuktig fest), og jeg syns sånne utskeielser er fullstendig fantastiske på alle måter, men hadde kjæresten min følt seg ukomfortabel hadde det lett ødelagt hele moroa ... Det som gjør trekanter og den slags spennende og bra er at både jeg og kjæresten syns det er en fantastisk luksus å unne oss i ny og ne, og at begge ser at den andre storkoser seg. (Skal nevnes at jeg og kjæresten er to bifile jenter som fra tid til annen syns disse mannfolka er fristende, men likevel ...)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #17 Skrevet 14. august 2011 Jeg vet at du/dere har helt rett. tusen takk for deres råd og synspunkter. vet ikke hva jeg skulle gjort uten dere damer ! :-)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #18 Skrevet 14. august 2011 Hva hvis du sier at din fantasi er trekant med deg, han og en annen mann? Han kan jo ikke forvente at du skal dele hans fsntasier hvis han ikke er åpen for å dele dine
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #19 Skrevet 15. august 2011 Syns skikkelig synd på deg! Men ville så absolutt ikke blitt med på dette siden du er i tvil. Syns det er vanskelig å sette meg inn i situasjonen din, selv om jeg heller aldri kunne delt kjærsten min med noen! Hvis han blir irritert og sur på deg fordi han ikke får ha sex med henne, er han helt bak mål! Han spør på en måte om å få lov å være utro.. Hvis det er så viktig for han får han ta et valg, deg og ungen deres eller henne. Kanskje litt hard nå, men han er nødt til å respektere deg og dine følelser! ..Og hvis det bare er et one night stand, hvorfor ta sånn på vei da? Hvorfor er det så viktig å gjøre dette for han? Det finnes andre måter å piffe opp sexlivet på
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #20 Skrevet 15. august 2011 Har ikke tid å lese de andre svarene, så mulig jeg gjentar noen andre her.. Hadde dette vært meg i din situasjon, hadde jeg blitt utrolig lei meg. Jeg regner med kjæresten min fantaserer litt, uten å si det til meg. Jeg ville blitt utrolig usikker. Men å faktisk bli SUR for at jeg ikke ville blitt med på at han skulle ha samleie med en annen enn meg, som attpåtil er en venninne, er hodeløst. For min egendel hadde jeg tvilt på hans følelser for meg, og jeg hadde derfra vært usikker på om dette var mannen for meg. Jeg kunne ikke stolt på at disse to kom til å gjøre dette bak ryggen, selvom selve "partnerbyttet" gikk i vasken.. De var jo begge giret, så hvorfor skulle de ikke det?! Huff, nei.. Jeg ble kvalm. Føles som om dette er å spørre om å få være lov å være utro fordi jeg ikke var god nok for ham. Snakk om å knekke selvtilliten........ Kommer jeg i den situasjonen selv (aldri si aldri), så kunne jeg nok aldri stolt på ham igjen, dessverre. Det hadde blitt slutt. SPESIELT om han hadde blitt sur.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #21 Skrevet 15. august 2011 Dette skal du ikke gå med på... For det første fordi du ikke har lyst, sånne ting skal man være 100% enige om, og komfortble med. Det er ikke noe man skal bli presset til fordi den ene parten har lyst på noe "fremmed"... For det andre, hvis dette er et vennepar dere omgås en del, så vil det sannsynligvis bli rimelig rart i ettertid... OM jeg skulle ha gjort noe sånt så skulle det vært med noen som man traff kun for å gjennomføre dette, ikke med noen man kjenner godt og omgås til vanlig. Selv er jeg ikke spesielt prippen, jeg og samboer har blant annet vært en del på fetishklubb (NB har ikke noe med Swingerklubb å gjøre), men jeg kunne aldri tenkt meg partnerbytte. Har vært på med på trekant, men da med noen jeg ikke var i et forhold til. Synes ikke det var så stas at jeg vil gjenta det, og spesielt ikke med min samboer som en del av trekanten... Husker en kompis fortalt om at dama hans absolutt ville at de skulle ha med en av hennes venninner på trekant. an var ikke særlig for det, men ga etter siden hun hadde så lyst. Enden på visa var at dama selv ble så sjalu at hun dumpa kompisen min etterpå... Så selv i de tilfellene der en har lyst, så aner man ikke hvordan man vil reagere når en gjennomfører noe sånt...
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #22 Skrevet 15. august 2011 Takk for svar alle sammen! Dere er så snille som orker å lese dette å i heletatt svare meg med så gode ord ! Jeg har ikke sovet i natt, har bare tenkt på dette, er kjempe kvalm også... Er så redd for å miste kjæresten min som jeg er så utrolig glad i. Men kanskje jeg gjør det...uansett om jeg ikek blir med p ådet så har han ødelagt mye bare ved å innrømme at han vil ha sex med ei annen jente :'( Jeg tror ikke jeg blir med på det, dere har overtalt meg, å takk for det! jeg er så usikker nå...det er jo umulig å snakke med han også, trodde han var klippen min som jeg kunne klamre meg fast til uansett hva... også om jeg hadde blitt med på det, så hadde det blitt så rart for meg etterpå, jeg er av den meget sjalue typen..det ville nok tatt knekken på forholdet, og hva skulle jeg sakt til resten av familien om det ble slutt? Fordi vi hadde sex med noen andre i fylla? høres jo kjempe tragisk ut... føler meg so mei hore.. Damn it..
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #23 Skrevet 15. august 2011 Da er dere ikke venner lenger etterpå iallefall. Slikt noe går ut over vennskap bare så det er sagt. Veldig lite fintfølende at partneren din å ikke lytte til deg, slikt skal være frivillig og det er viktig at alle er enige, han ser muligheten til å pule andre nå og gir seg ikke, innser han at deres forhold mest sannsynlig kommer til å rakne etter dette? Vel, enten må du få ryggrad og bein i nesa å sette ned foten så gulvet rister ellers så får du bare sitte der å nikke.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #24 Skrevet 15. august 2011 Uff det kommer til å ender med skillsmisse
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #25 Skrevet 15. august 2011 Det er det jeg er redd for :-( jeg er forresten for sliten til å sette ned foten nå, har ei datter på 3 mnd og orker virkelig ikke noe krangling med forloveden min da.. Men kanskje skilsmisse er best ja... han respekterer meg jo ikke, han fortjener meg ikke... - hI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå