Gå til innhold

Dårlig samvittighet ... hmmm, reise??

Anbefalte innlegg

Jeg og ei veninne bestilte og betalte en reise på 8 dager til kanariøyene for en tid tilbake,nå i slutten av August... Og ja jeg har gledet meg kjempe mye til et lite av brekk med sol og bading og veninne skavel, men nå som det nærmer seg får jeg mer og mer en vond følelse inni meg!

Er det "greit" av meg og dra på en slik veninne tur og etterlate mann og datter på 1,5 år hjemme i en hel uke??? Jeg er også 23 uker på vei med vår neste baby.. Ser for meg ansiktsutrykket på min vennine hvis jeg avlyser nå bare 14 dager før avreise... huff.. Kom med deres meninger! Takk...:))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143478485-d%C3%A5rlig-samvittighet-hmmm-reise/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kira 1+1 underveis ♥

Jeg tenker nyt det mens du kan.... det blir en stund før du har muligheten til å reise bort alene igjen;)

Så lenge datteren din er hjemme sammen med far, besteforeldre eller andre hun er trygg på, så ser ikke jeg noe problem med at du reiser bort. Tror nesten det er deg det blir verst for *s*

Sukk, en uke i Syden nå hørtes fantastisk ut!!!

Dra på tur og kos deg! Mannen din klarer fint å passe på jenta deres en uke. Og som ho over skriver er dette noe du kanskje ikke får mulighet til igjen på en stund!

Ååå så deilig å dra til varmere strøk og bare kose seg max:):)

Jeg ville absolutt dratt! Herlig med litt avslapping mens du har muligheten. Datteren din greier seg kjemefint alene sammen med pappaen. Kan hende de til og med blir å storkose seg alene, bare de to. Alltid fint med litt alenetid sammen med pappa ;-)

Og så får jo du ladet batteriene dine. Syns ikke du burde ha noe dårlig følelse. Kos deg!

Oi, oi, oi :) Så mange oppmuntrende svar! Hadde forventet å høre at jeg burde holde meg hjemme, men jøssenamn.. Hyggelig at dere syns det er alright med en reise! Det hjelper når utenforstående kan si slikt :) Er vel litt sant det at det heller er jeg som kjenner på det med å være borte så lenge, unødvendig morsbeymringer ..Tusen takk alle sammen :))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...