Gå til innhold

Dagmammaer på Nesttun??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, lurer på om det er noen her inne som har HVITE dagmammaer rundt og på Nesttun som dere kan anbefale??

Kan gjerne ha barn selv, helst i noen lunde samme alder som min egen. Han er fødd i april 2011.

Trenger ikke før på nyåret. Har søkt om BH.plass, men ikke fått svar enda, og vurderer dagmamma evt. at jeg blir en selv!

Da lurer jeg også på hva tar en dagmamma for ett barn i mnd?

eks. mat/drikke og bleier inkl.

Hva ønkser dere å betale, hva forventes det å få i betaling.

Skriv gjerne navn, epost og pris på dagmamma så kan jeg ta kontakt for møte viss dette blir aktuelt for oss :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Det kan være jeg må være dagmamma fra januar dersom jeg ikke får plass til jenten vår, men hun er da rett over 1år. Så vet ikke om det er aktuelt for dere da når det gjelder alder?

Er utdannet førskolelærer med småbarnspedagogikk som hovedfag og har de siste årene jobbet på småbarnsavdeling.

Akkurat det med betaling aner jeg ikke så veldig mye om, men det blir vel ikke fullt så mye som for en vanlig barnehageplass.

Skrevet

Det skulle ikke være noe problem med alderen nei, tenkte mer på flere års forskjell! :)

Har du en mailadresse? så kan jeg ta kontakt med deg via den, og ikke åpent her på BIM ?

Mvh Linn B.Knutsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...