Izzymizzi Skrevet 14. august 2011 #1 Skrevet 14. august 2011 Hei Jenter jeg tok en graviditetstest i går morgen og en på kvelden og den poviste en veldig veldig usynlig positiv test, hvis jeg bruker lys fra mobilen på den ¨så ser du streken enda bedre, jeg ba samboeren til å titte på den han ser streken også!!!! Kan jeg være gravid eller er det bare falsk, synes at det er rart at den viser samme resultat på begge testene, jeg hadde eggløsning rund 2-4 august, kanskje der er alt for tidlig. jeg vil også nevne at jeg har brukt pergotime. Og i dag har jeg litt vond der nede ligner på mensensmerter hva kan det være?? OG EN TING TIL JEG TOK EN DIGITAL TEST, DEN VISTE IKKE GRAVID, MEN DEN VISTE 2 STREKER NÅR JEG ÅPNET DEN FRA HVARANDRE
Baby 2012 med spire i magen<3 Skrevet 14. august 2011 #2 Skrevet 14. august 2011 Heisann:) Kan være du er gravid da:) Krysser fingrene for deg:) Jeg går og på pergo.. dette er andre dobbel kur og hadde EL forrige helg.... Så har litt menssmerter jeg og spesielt på høyre side! Har IKM 20 august. Ikke for å være gledesdreper:/ men jeg fikk en falsk positiv test forrige pergo kur. Både jeg og samboer så den! Men var nok dessverre ikke gravid:( da var jeg vell 11 dpo. Håper virkelig for din del at det har klaffet for deg:) Ta ny test om noen dager:) Er det første pergo kur eller? Har du hatt noen bivirkninger av kuren? Klem
Izzymizzi Skrevet 14. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2011 å nej det er min 8 kurv, den gangen er det enkel, men har hatt 4 ganger med dobbel. har prøvd nå i 3 år
*SmurfeMamma* Skrevet 15. august 2011 #4 Skrevet 15. august 2011 hvilke test merke brukte du?? jeg fikk 3 posetive tester med CB denne syklusen... en tynn sterk strek, en svak tykk strek og en klar posetiv etter 10 min.... tok en digital IKKE GRAVID, men var to streker på begge stripsa da jeg tok den ut..... fikk mensen to timer etter den digitale testen..... (vi prøver ikke å bli gravide, så dette var posetivt for min del) Krysser fingre og tær på at du er gravid:) masse lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå