Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Det er ikke feil å regne 9+0, men det er ikke mange som føyer på +0, de skriver bare 9, også blir det da 9+1 i morgen. Den dagen du har fullgått uka, regner man bare den uka og ikke +0 (siden 0 ikke er et nevnetall i denne regningen)

Så da blir det for deg denne uka:

I dag: 9 så 9+1 9+2 9+3 9+4 9+5 9+6 så er neste søndag 10 osv.

Fåer håpe du ble klokere på dette ;)

Skrevet

Jeg regner med 0.

Jeg har en sønn som er født i uke 38+0, altså den dagen jeg bikket 38 uker :)

Jeg er 7+3 i dag, men til torsdag er jeg 8+0 :-)

Det er vel litt forskjellig hva man skriver, men som hun over fint forklarer så er det fra 9(+0) til og med 9+6, før du er 10(+0) :-)

Jeg bytter uke hver torsdag :) var 7+0 på torsdag og førstkommende torsdag igjen er jeg 8+0:-)

Skrevet

Jeg regner med 0.

Jeg har en sønn som er født i uke 38+0, altså den dagen jeg bikket 38 uker :)

Jeg er 7+3 i dag, men til torsdag er jeg 8+0 :-)

Det er vel litt forskjellig hva man skriver, men som hun over fint forklarer så er det fra 9(+0) til og med 9+6, før du er 10(+0) :-)

Jeg bytter uke hver torsdag :) var 7+0 på torsdag og førstkommende torsdag igjen er jeg 8+0:-)

Skrevet

ja er litt forskjell fra side til side hvor langt man er på vei ;) Her på bim står det 7+4 men på babyverden er jeg 7+6.. Så det varierer litt:-)

Skrevet

Når du er på ultralyd så tidlig så beregner de termindato utfra siste mens - mens ukene gjerne blir beregnet utifra størrelsen på den lille - men mensterminen blir ikke justert før på den offisielle ultralyden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...