Ship shape Skrevet 14. august 2011 #1 Skrevet 14. august 2011 Blir like skuffet hver gang mensen kommer.Og litt lei meg.Prøver å ikke tenke på det å leve i nuet men det slår tilbake hver mnd. Når burde jeg kontakte legen å beynne å få hjelp? Hvordan skal man gå fram?Har hørt at noen sier det kan ta opptil et år før kroppen er tilbake etter p-pille. Burde jeg vente til det har gått 1 år?
snuppo Skrevet 14. august 2011 #2 Skrevet 14. august 2011 hvor lenge har du prøvd? du kan jo dra å få tatt endel blodprøver. husker ikke alle jeg tok,men var stoffskiftet og progestreon vertfall. sykehusene har lang ventetid enkelte plasser, slik som på st.olavs. 16 uker. du kan jo dra til privat gynekolog å få gu? slik at du kan slappe av verfall uten bekymringer... sitter nå med brev selv fra st.olavs, skal få høre fra de innen 2 mnd....akkurat nå synes jeg det er veldig lenge, siden jeg har prøvd i 1 år. så skal sjekke ut privat, masse lykke til
Ship shape Skrevet 14. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2011 har prøvd 10 mnd. Min kjære skal sjekke svømmerne først og så skal jeg bestille time til legen for blodprøver. Så får jeg håpe vi får noe svar eller at vi kan slappe av litt. Takk for tipset Legen kan kanskje henvise til sykehuset. Blir så usikker på alt sånt som dette for jeg er eneste i venninnegjengen min som har hatt problemer.de andre har klart det ganske så kjapt. Så føler jeg ikke har noen å spørre om sånne ting jeg lurer på. Vet ikke om det er lang ventetid på sørlandets sykehus. Ja ventetiden er jo det som er verst ettersom man venter på om mensen kommer hver mnd eller ei. å så må man vente i opptil 2 mnd for å komme inn på sykehus. Håper du får svar fort! Vet ikke om det er noen private gynekologer her jeg bor. Masse lykke til! "Godt" å høre at jeg ikke er alene her i verden med alle følelser og spørsmål. Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå