Gå til innhold

Grupp på facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe intresse før att skapa en grupp på facebook før bara oss som har termin i desember? Jag kan gjerne ordna opp i det men vill veta om det er noen som blir med :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Før att kunna skapa en grupp før oss med termin i desember var man tvungen att kunna bjuda in noen medlemmer og jag har ingen på facebook fra denne siden så gikk ikke att skape noen gruppe da :( Tycker denna sidan går så trøgt :(

Skrevet

Syntes at det hadde vært fint med en gruppe på facebook:) Og det hadde også vært fint å hatt et treff i Oslo for oss som har termin i desember. Kanskje vi kunne lagd et treff og så hadde vi blitt bedre kjent, sånn at etter det kunne ha lagd en facebookgruppe? Hva med et treff i slutten av august på ettermiddag/kveld?

Skrevet

Det låter som en toppen idè:) Som torsdagen de 25 augusti kl 18:00 på peoples feks? Jag kan laga en treff på BIM-treff sidan før oss med termin i desember sånn ca! Så ser vi hur många som er intresserade :)

Skrevet

Det høres ut som en god idè :-) Ordner du dette da? Selv om det ikke er så mange som kommer kan vi jo ha et treff for det.

Skrevet

Har ordnet opp i dette og såklart kan vi ha en treff oavsett :) Det er alltid skoj att treffe nye mænniskor!

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei

Dette så jeg først nå :/ ble det noe treff til slutt? Jeg vil gjerne bli med på det neste!

Facebook gruppe høres bra ut også!

Skrevet

Det er opprettet en gruppe allerede, Desembermammaer 2011-BIM

:) :)

Skrevet

Jeg er veldig gjerne med på en Facebook gruppe! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...