Gå til innhold

Barselgruppe Oslo/Akershus/Romerike ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter barn i februar, og har lyst til å ha en barselgruppe med "likesinnede". Noen som er intressert? Går jo an å treffes noen ganger før barna blir født også.

Er med på en facebookgruppe som heter "barselgruppe for homofile med barn - Oslo/Akershus". Den er lukket, men det er bare å melde seg inn :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi melder oss inn med en gang hvis vi får napp ved neste insem :)

Skrevet

Vi har ikke termin før i April, men kanskje vi skulle blitt medlem :-)

Skrevet

Ja gjør det :) Gøy å kunne bli litt kjent før smårollingene er der.

Skrevet

Vi er to mammaer på 36 og 37 år. Vi fikk en sønn i juli 2011:)) Dersom det blir startet en trillegruppe så blir vi gjerne med:))

• 2 uker senere...
Skrevet

Er denne gruppen åpen kun for Lesbiske/Homofile eller kan en bie og bli med?... i så tilfelle ønsker jeg gjerne være med :0)

Skrevet

Regner da med at bier er like inkludert. Det er en lukket gruppe, så man sender forespørsel om å bli med. Håper jeg "ser" deg der :)

Skrevet

vi er et lesbisk par med termin i midten av mars, og vi bor i oslo!

Skrevet

Hm... jeg sendte forespørsel.. men er fortsatt ikke med i gruppen... er det noe særlig aktivitet på den gruppen eller? Noen som vet?

: /

Skrevet

Så rart. Ser at siste inlegget var i august. Alle som er medlem får invitasjoner til barseltreff, og det har vi så og si hver uke. Da er vi hjemme hos hverandre. Så gruppa er veldig aktiv sånn sett. Jeg vet ikke hvem som godkjenner forespørsler, men mulig det er hun som er på ferie.....at det er derfor det tar litt tid. Bare å purre! Du skal få innpass.

Skrevet

NB, man må skrive litt om situasjonen sin. Dvs om man er i barsel eller skal i barsel.

• 4 måneder senere...
Skrevet

Sendte forespørsel for en stund siden vi også, men ikke fått noe svar :(

Har termin august 2012

Skrevet

Tror denne gruppa er mest for de som allerede har født, så jeg kommer til å melde meg inn etter fødsel.

Skrevet

Synes det hadde vært hyggelig å bli kjent med noen i samme situasjon også før man har født...men men

Skrevet

Synes det hadde vært hyggelig å bli kjent med noen i samme situasjon også før man har født...men men

Send meg en PM, så kan vi jo prøve å treffes en dag, vi har termin i juni.

Skrevet

Vi har akkurat lyktes vi også etter 2 år med prøving:) Så har ikke termin før uti september vi da...men jeg har veldig lyst å bli kjent med andre likesinnede par etterhvert:)

Bor i Oslo, på østkanten:)

Skrevet

Vi har også termin i juni så blir gjerne med i barselgruppe :) Vi bor i Oslo. Når det gjelder den barselgruppen så gjelder den for de som er i barsel, ikke for de gravide. Men vi kan vel møtes med magene før den tid?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...