Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #1 Del Skrevet 14. august 2011 Meg: Jeg har høyere utdannelse, regner meg selv som oppegående og jeg har mange forskjellige interesser, samt en del gode venner. Jeg er sosial og utadvent. Jeg er hissig, utålmodig og rastløs. Han: Har en lavere utdannelse, men er arbeidsledig nå. Dysleksi, ingen interesse for videre utdanning. Har tidligere festet mye, hengt med feil type mennesker og har vel så som så med interesser. Den sunneste interessen hans som jeg kommer på er fotball. Spiller ikke selv, men gjorde før. Han er rolig, bedagelig og svært tålmodig. Vi har vært sammen i halvannet år. Hvorfor vi ble sammen er egentlig for meg et mysterie, da vi er så forskjellige, men jeg falt for hans snille, rolige vesen. Og det at han var genuint interessert i barna mine. Han hjelper meg utrolig mye hjemme. Han steller,leker og duller med barna. Han står gjerne opp med de og lar meg sove når jeg har mulighet. Han elsker meg over alt og gjør alt jeg ber om uten å blunke. Han er en kjekk mann, stor og sterk. Problemet er at jeg ikke føler noen tiltrekning til han. Til tider syntes jeg at han regelrett er dum og uvitende, mens på andre, mer praktiske ting så er han flink. Jeg føler meg bare ikke tiltrukket av han som en kjæreste. Jeg savner likheten, noen av de samme interessene. Det å kunne føre en diskusjon om feks politikk er uaktuelt med han her. Hva er viktigst her i livet? Trygghet og en mann som elsker deg over alt, eller likheter og følelser? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143478119-trenger-seri%C3%B8se-svar-burde-jeg-g%C3%A5-fra-kj%C3%A6resten-min/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #2 Del Skrevet 14. august 2011 Huff! Skulle ønske jeg kunne hjelpe deg med dette.. men jeg føler det på helt samme måte.. vi skal ha baby om et par måneder, og jeg føler ikke noe for ham. Trodde og håpte at det var noe som kom med graviditeten, men det er det ikke. Aner ikke hva jeg skal gjøre nå og vet heller ikke hvorfor jeg sitter her med ham. Annet enn at jeg var for feig til å gå før og nå kan jeg ikke. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143478119-trenger-seri%C3%B8se-svar-burde-jeg-g%C3%A5-fra-kj%C3%A6resten-min/#findComment-143478167 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #3 Del Skrevet 14. august 2011 Sorry kOrt, men det er dømt til å mislykkes. Trygghet kan man skape selv. Du kommer 100 prosent sikkert til å møte en kjekk, intelligent og spennende fyr som gjør deg mo i knærne, og så være utro mot den trauste, trygge, teite. Gi ham muligheten til å finne en bra dame som vil behandle ham bra og som setter pris på ham ig ser opp til ham. Et forhold der kvinnen ser ned på mannen er destruktivt, også fordi det hele blir et selvoppfyllende profeti. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143478119-trenger-seri%C3%B8se-svar-burde-jeg-g%C3%A5-fra-kj%C3%A6resten-min/#findComment-143478171 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #4 Del Skrevet 14. august 2011 Hva du skal gjør kan jeg ikke svare deg på, men jeg vet at dysleksi ikke gjør en person mindre intelligent... Ei heller mindre interessert i videreutdanning. Når det gjelder likheter i interesser, så har jeg hele veien ubevisst endt opp med trauste, gode og trygge menn. Der jeg er den med høyest utdanning og inntekt. Utfordinger på det intellektuelle plan får jeg på arbeid og av kollegarer. Føler egentlig at det deilig å kunne legge jobben på hylla når jeg har fri. Men det er klart at vi må ha noe å prate om og diskutere, noe som gjør oss likestilt på enkelte andre plan. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143478119-trenger-seri%C3%B8se-svar-burde-jeg-g%C3%A5-fra-kj%C3%A6resten-min/#findComment-143478210 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå