Gå til innhold

Gruer meg til jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver søndag gruer jeg meg til jobb. Jeg er fremdeles sliten etter forje uke med jobbing, og kunne virkelig tenkt meg en til dag med fri om ikke mer.

Jeg begynte i ny jobb for et par uker siden. Jobber i basebarnehage, hvor vi har to baser, en base for de yngste og en for de eldste. Jeg er med de eldste og dette sliter meg virkelig ut. Om morgen og ettermiddagen er det over 40 barn samlet på et område, og støynivået er høyt!

Jeg håper det blir bedre etterhvert, når dagene får mer rutiner og barna kommer inn i barnehagehverdagen igjen. Har allerede bedret seg litt de få ukene jeg har jobbet.

Men fra mandag av skal vi begynne med turdager. Vi har en fast dag i uken vi går tur og nå gruer jeg meg virkelig til denne dagen. Graviditeten har vært problemfri så langt, men de siste ukene har jeg fått mye vondt i magen når jeg går, og det skjer kun når jeg går. Nå i det siste kan det bli så vondt at jeg må stoppe helt opp og bli stående en god stund. Og det har ikke noe på tempoet jeg går i å si. Hvordan skal jeg da klare å gå på tur med en hel haug med unger når jeg har mer enn nok med meg selv?

Føler jeg ikke kan sykemelde meg heller. Har kun jobbet en liten stund og allerede vært sykemeldt en uke pga sykdom (ikke graviditeten) Og jeg skal kun være der i 10 uker til.

Alt sammen stresser meg, gruer meg til 10 uker til på jobb, 50 arbeidsdager, 360 timer, 335 timer uten lunsj.

Jeg er forresten 27 uker på vei.

Hvordan har dere det i jobben med den voksende magen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...