ynnamor Skrevet 14. august 2011 #1 Skrevet 14. august 2011 Hei. Lurer veldig på hvem som skjuler seg i magen nå. Har gutt og jente fra før. Hva tror dere? 090174
*lille blomst* Skrevet 19. august 2011 #5 Skrevet 19. august 2011 hei ynnamor:) trodde muligens jeg hadde spådd deg en gang før, men jeg kan ta feil... Jeg fikk umiddelbart opp jentefølelse før jeg logget inn på innlegget ditt, pendelen vil ikke hjelpe meg så mye mer på vei... Så jeg får si jente:)
ynnamor Skrevet 21. august 2011 Forfatter #7 Skrevet 21. august 2011 Tusen takk begge to for svar. Lille blomst- du har sett på meg før, når jeg ikke var gravid. Mener du så jente da også. Blir veldig spennende og se. Jeg kunne gjerne tenke meg en jente igjen. Skal gi tilbakemelding så fort jeg vet.
stratosen_er mamma_ Skrevet 21. august 2011 #8 Skrevet 21. august 2011 Vile bare si at jeg også fikk opp jente på deg spennende å se lykke til !!
ynnamor Skrevet 23. august 2011 Forfatter #9 Skrevet 23. august 2011 Så hyggelig stratosen_er_mamma. Ja det blir veldig spennende og se, for alle dere som har sett på meg denne gangen har sett jente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå