Merete 33 Skrevet 14. august 2011 #1 Skrevet 14. august 2011 Da skal vi igang igjen! Vår skjønne IVF prins er blitt 7 mnd, og nå håper vi på lillebror/søster! Har hatt 2 forsøk og 4 innsett i 2009/2010. 1. neg 2. pos, SA 3.pos, Exu 4. pos, vår lille prins!!! De to forsøkene vi har hatt, har det vært kort regime. Så dette med langt regime og spray er nytt for meg.
dincene Skrevet 14. august 2011 #2 Skrevet 14. august 2011 Jeg skal starte på synarela i morga. Men skal ha en veeeldig lang nedregulering på grunn av endometriose. Skal ha UL den 30.september. Så da er det 1,5 mån på sprayen Juhu!!! Dette er vårt andre ferskforsøket. Ble neg etter det første. Og ble gravid etter fryseinnsett men enda i SA i uke 5. Ingen barn fra før. Jeg tror jeg har lyst å ta mere med ro denne gangen. Skal selvfølgeig vurdere hvordan formen er men skal jeg vaere like utslitt som etter siste ferksforsøket så skal jeg tørre å gå til lege! har jeg bestemt Jeg var i Latvia hos en gynekolog i sommer (er derifra men har bodd her i norge i 10 år), så begynte vi å snakke om dette med ass.befruktning og hun fikk skjokk når jeg fortalte at etter innsett er det bare å leve som normalt og gå på jobb i barnehage som før Hun sa dem får omtrent beskjed å holde senga eller sykemelding etter innsett og må ta det med ro. Så det er store forskjeller i verden angåendes dette! Så en film om india - der også måtte dem ta det med ro. Hvor hører du til? vi ved st.olavs
Merete 33 Skrevet 15. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2011 Hei! Vi hører til i Porsgrunn. Ja, praksissen er nok varierende. Og det er jo forskjellig fra person til person også! For min del blir nok ting litt roligere denne gangen iom at vi har fått en nydelig baby! Jeg har en gutt på 9 år fra et tidligere forhold, så dette blir i såfall mitt 3. barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå